Közélet
Mi lesz, ha szétlövik a Barátság vezetéket?
Nem a magyar olajellátást akarják megbénítani a vezeték elleni ukrán támadások, bár nem bánják ezt a járulékos következményt. A benzinkutak azonban nem fognak kiszáradni.
Most tilos lenne, mégis megépülhet az Otthon Start-os lakópark Kőbányán
A helyzet hasonló, mint Újpalotán, csak az önkormányzat még kevesebbet tud a NER-es cégcsoport fejlesztési terveiről.
Valami nagyon nem stimmel a rezsicsökkentett gáz inflációjával
A KSH szerint a teljes gázfogyasztás közel nyolcadáért fizeti a nyolcszoros „piaci” árat a lakosság, az MVM szerint viszont mindössze 3 százalék ez az arány.
Nem kell válságtól rettegni, lesz bőségesen elegendő, ráadásul tiszta energiánk
A folyamatok az elektrifikáció és a javuló hatékonyság irányába mutatnak, így a jövőben csekély fosszilis rásegítéssel is jól működhet az energiarendszerünk.
Valamelyik ujját meg kell harapnia a magyar kormánynak az amerikai vámalku miatt
Csak azt követően csökken 15 százalékra az amerikai importvám az autóiparban, hogy az EU elkezdi kitárni a kaput az amerikai agrárexport előtt. Egy hasonló megállapodást élesen ellenez a kormány.
Addig volt igazán félelmetes a kínai geopolitikai fegyver, amíg nem vetették be
Tavasszal amerikai és európai cégek álltak le Kína ritkaföldfém-exportkorlátozása miatt, de azóta mind vállalati, mind állami szinten beindult az alkalmazkodás.
Magyar gyárak cégcsoporton belüli riválisát bombázták le az oroszok Kárpátalján
Hét-nyolc évvel ezelőtt még Magyarországról Munkácsra áttelepített termelésről és a sárvári üzemben dolgozó ukrán vendégmunkásokról szóltak a hírek.
A nyugdíjfinanszírozás rovására segítené a kormány a bérek emelését
A szocho a nyugdíj- és egészségbiztosítás egyik finanszírozási lába, ezt gyengítve próbálná béremelésre sarkallni a cégeket a kormány a választás előtt.
Csődbe taszíthatja a magyar vidék jelentős részét, ha sokkal kevesebb uniós pénz jön
Mezőgazdaságunk nagyon erősen függ az uniós támogatásoktól, a nemrég nyilvánosságra hozott brüsszeli átalakítási tervek pedig alaposan megvágnák ezeket a forrásokat.
Kereshetnek sok pénzt az autógyártók azzal is, ha kevesebb kocsit adnak el
A közösségi autóhasználat terjedése a környezetnek és a városoknak is jót tenne, és van olyan modell, ahol a kisebb darabszám ellenére az autógyártóknak sem kell lemondaniuk a profit egy részéről.













