A Médiatanács szerint nem volt jogsértő a Hirado.hu Budapesten szörnyülködő, hajléktalanok...

A NMHH indoklása szerint a fotók alapján nem azonosíthatóak a személyek, és csak a közterületek állapotát illusztrálták.

85 millió forintra büntetett a versenyhivatal egy céget, amiért tisztességtelenül használta ki a...

A járvány első hullámában túlárazott védőeszközök vásárlására sürgették a nézőket.

Egy magyar férfi iszlamista terrorszervezeteket reklámozott Németországban, letartóztatták

A férfi 2018-ban és 2019-ben összesen 18 fájlt töltött fel egy online felületre, amin több felhasználó is az Iszlám Államhoz köthető propagandaterméket posztolt.

Miért gyártott tévéreklámokat nem létező termékekről a Szovjetunió?

A hatvanas-hetvenes években a keleti blokk országaiban alig volt egy-két tévécsatorna, ezért kuriózumnak számítottak a hirdetések, amelyeket alig vártak a nézők. De nem ez volt a fő ok.

Kiakadtak a moldvaiak, mert egy német cég egzotikus népnek nevezte őket a reklámjában

A cég romániai marketingesei egy hasonló bajor reklámból vették az ihletet, ott a bajorok voltak egzotikusak, abból nem lett balhé.

Egy orosz reklámcég influenszereket bérelt fel, hogy lejárassák a Pfizer–BioNTech és az...

A Facebook több száz olyan fiókot törölt, ami hamis állításokkal vádolta a nyugati oltóanyagokat.

Tényleg a második világháborús veteránok terjesztették el Amerikában a fogmosást?

Az Egyesült Államokban még a 20. század első felében is alig mostak fogat az emberek, és elterjedt nézet, hogy a világháborúból hazatérő katonák tették mindennapos rutinná, mert nekik a seregben...

Bocsánatot kért, törölte spanyol reklámját a Snickers, miután többen homofóbnak nevezték

A reklámban egy magas hangon affektáló spanyol influenszer változik át mély hangú, szakállas férfivé a Snickers jégkrémtől.

Tendert ír ki a BKV a reklámhelyei bérbeadására

A reklámtendert hat évre írják ki, és négy rész-csomagra lehet majd ajánlatot tenni.

Hirdetésben próbált kedveskedni az anyáknak a Libero, sikerült felháborítani vele az apákat

Meg a nőjogi aktivistákat is: Mérő Vera alapítványa szerint a pelenkamárka üzenete lefokozza az apát, és minden terhet az anyákra tol.

Kövess minket Facebookon is!