2023. november 20. – 19:14
Snoop Dogg mégsem áll le a szívással, úgy néz ki, hogy az erről szóló múlt hét végi (kétértelmű) bejelentése csak egy reklámkampányt előkészítő médiahekk volt – derül ki a rapper héfői X-posztjából.
A reklámként tagelt videóban Snoop egy füstmentes, mobil tábortűznél melegszik és süti a pillecukrot, miközben arról beszél, hogy füstmentes (smokeless) életre váltott. Ami ebben az esetben tehát mégsem azt jelenti, aminek elsőre tűnhetett, vagyis hogy nem szív több marihuánát, hanem azt, hogy leszerződött a mobil tábortűz gyártójával, a Solo Stove-val egy szponzorációra.
Snoop Dogg korábbi bejelentése érthető módon sokkolta a világot (amikor még úgy nézett ki, hogy talán komolyan gondolja a szívás feladását), mivel gyakorlatilag a teljes imidzsét a spanglizásra építette, emellett ma már üzleti szálakon is kötődik a kannabiszbizniszhez: van egy saját fűmárkája, a Leafs by Snoop, és beszállt a Casa Verde kannabisz befektetési alapba is. 2022-ben együttműködést keretében a TSUMo Snacksszel közösen elkezdtek gyártani egy kannabiszos hagymakarika chipset, a Snazzle Os-t – foglalta össze az USA Today a rapper füves érdekeltségeit.
A váratlan fordulatot kitárgyaló cikkünkben hétvégén még úgy spekuláltunk, hogy Snoop Dogg füstölés végét bejelentő posztja talán csak arra utal, hogy az ehető kannabiszos termékek felé fordul, ehelyett jött a Solo Stove-szponzoráció, amire talán végképp kevesen számítottak. „Szeretem a tábortüzezést, de a füst túl sok volt. A Solo Stove megjavította a tüzet és megszüntette a füstöt. Megváltoztatták a játékszabályokat, így most már alig várom, hogy terjeszthessem a szeretetet, és melegen maradjak a barátaimmal és a családommal” – közölte Snoop a kampányt elindító sajtóközleményben.
A Solo Stove honlapja szerint a Snoop Doggal közös, limitált darabszámú mobil tábortűz 299,99 euróért kapható.