Ugyan a legnagyobb durranásokkal sokszor megvárják a márkák a Super Bowl reklámszünetét, néhány cég már napokkal előbb közzéteszi a meccsre szánt hirdetését. A Pfizer például története során először vásárolt reklámidőt a Super Bowlra (ahol egy félperces hely idén 7 millió dollárba, azaz kb. 2,5 milliárd forintba került), és már előre leleplezte, mivel készül a csak Amerikában legalább 100 millió tévénéző által követett eseményre.
A Pfizer a tudományt ünnepli a friss reklámban, amelyben a legismertebb tudósok, felfedezők is mind a Queen Don't Stop Me Now című számára tátognak animáció segítségével. A reklámban Galileo Galilei, Kopernikusz vagy Isacc Newton mellett nem csak a Pfizer alapítói, de például az a Marie Maynard Daly is felbukkan, aki első fekete nőként kapott doktorit az Egyesült Államokban.
Egy villanásra Albert Einstein és Rosalind Franklin után a 2023-ban élettani-orvosi Nobel-díjjal elismert Karikó Katalin is feltűnik a reklámban, épp akkor, amikor a számban elérünk az I wanna make a supersonic woman of you sorhoz.
A Pfizer a reklámban a onkológiai kutatásaira hívja fel a figyelmet, a gyógyszergyártó saját közlése alapján a fejlesztési büdzséjének 40 százalékát erre a területre költi.