Honda

Létezik megoldás, ha túl korainak tartja a villanyautót, de nem akar vagyonokat hagyni a...
A Ford, a Honda és a Nissan hibrid szabadidő-autói akár egy négytagú családnak is kényelmesek, és olyan takarékosak, mint egy tíz évvel ezelőtti kompakt autó, de használat közben így is nagy...
Van a MotoGP-motoroknak DNS-ük?
Acosta, Quartararo, Bagnaia – versenyzők, akik bevallották: már a motorjaik génjei ellen is küzdenek.
Szinte az összes nagy autógyártó visszavett már az elektromosítási terveiből
A Porsche mégsem gyárt házon belül akkumulátort, és alig maradt már olyan nagy iparági szereplő, amely csak a villanyautókra fókuszálna.
Hogy marad így versenyképes a japán autó?
Hibás döntéseket hoztak, elmaradt egy fúzió, előretörtek a kínaiak, majd jött Donald Trump a mexikói vámmal.
Mégsem egyesül a Honda és a Nissan
A két japán autógyártó együtt próbálta volna felvenni a versenyt a kínaiakkal.
A Honda nem egyesülne a Nissannal, inkább elfoglalná azt
Az új javaslat miatt akár véget is érhetnek az egyesülésről szóló tárgyalások.
36 millió forintnyi dollárba kerül a Sony és a Honda közös autója
Mármint az olcsóbbik. Az előrendelés egyelőre csak kaliforniaiaknak elérhető. De van beépített PS5 meg MI-asszisztens.
Az elmúlt évek legnagyobb autóipari összeolvadását hajthatja végre a Nissan és a Honda
Ezzel a lépéssel próbálnák felvenni a versenyt a kínai elektromosautó-gyártókkal.
Ennyi pénzért villanyautót is vehetünk, de ahhoz hatótávfélelmek is járnak
A Honda és a Toyota hibridjeivel akár 600-800 kilométert is megtehetünk két tankolás közt, de a hosszabb utazásokat sem szakítják meg a töltőoszlop-vadászatok.
A Sony és a Honda első közös autója guruló élményközpont közel ötszáz lóerővel
A két gyártó tíz évig garantálja a szoftverfrissítéseket a típushoz, így a kétmotoros Afeela nagyon lassan avul majd el, ráadásul jobban járhat, aki a vásárlás helyett inkább bérleti szerződést köt.
Kövess minket Facebookon is!