RSS
A Közlekedési Múzeum konferenciáján Balogh Samu főpolgármesteri kabinetfőnök és Almássy Kornél elméletileg egy nagy bringavitát folytatott volna, de a Galvani hídtól kezdve az Üllői úti...
Elindul a 2024-es önkormányzati választáson is Baranyi Krisztina, ha az ellenzéki pártok nem támogatják, akkor előválasztás lesz. A propagandalapoknak nem válaszoló független ferencvárosi...
A képviselőjelöltek egyetértettek, hogy az autós infrastruktúra fejlesztése helyett a fenntartható közlekedésbe és az úgynevezett 15 perces város koncepciójának megvalósításába kell fektetni a...
Egy friss közvélemény-kutatásból kiderül: van olyan közúti fejlesztés, amit jobban szeretnének a budapestiek, mint új hidat.
A Telex Hídvita-sorozatában arról vitatkoztak szakemberek, hogy szükség van-e az új Galvani hídra Budapesten. Kell új híd Budapestre? Vagy miért ne legyen?
A Galvani híd építését azok támadják, akiknek összhangban van a terveivel, azok kiáltanak ingatlanspekulációt, akik zöld várospolitikát kérnek, írja a BFK vezetője.
A motorizációs kor előtt megépített közlekedési rendszerbe és utcahálózatba próbáljuk belezsúfolni napjaink sokszorosára növekedett forgalmát – Molnár László írása a Hídvitában.
Karácsony kabinetfőnöke korábban azt írta, hogy kormányzati háttérdokumentumok alapján 400 forintos dugódíjat tervez bevezetni a kormány. Vitézy is cáfol, szerinte ez a főváros hatáskörébe tartozik.
Ezért 400 forintos dugódíj bevezetésével tervez a kormány Budapesten, írja lapunknak küldött véleménycikkében a főpolgármester közlekedésfejlesztésért felelős kabinetfőnöke.
A hat verzió közül két olyan nyomvonal van, amely a válaszok alapján mérlegelés tárgyát képezheti.