Még nem értük el a fővárosi autózás maximumát
2023. november 9. – 16:02
–
Fehér János
A Közlekedési Múzeum konferenciáján Balogh Samu főpolgármesteri kabinetfőnök és Almássy Kornél elméletileg egy nagy bringavitát folytatott volna, de a Galvani hídtól kezdve az Üllői úti...
Baranyi Krisztina: Nem félek nagy médiazajt keltő eszközöket használni
2022. november 28. – 06:58
–
Tenczer Gábor
Elindul a 2024-es önkormányzati választáson is Baranyi Krisztina, ha az ellenzéki pártok nem támogatják, akkor előválasztás lesz. A propagandalapoknak nem válaszoló független ferencvárosi...
Nem támogatják a kormány Galvani-projektjének megépítését az ellenzék dél-budapesti...
2022. február 26. – 14:48
–
Thüringer Barbara
A képviselőjelöltek egyetértettek, hogy az autós infrastruktúra fejlesztése helyett a fenntartható közlekedésbe és az úgynevezett 15 perces város koncepciójának megvalósításába kell fektetni a...
A fiatalok kevésbé akarják a Galvani hidat, mint az idősek
2021. március 24. – 16:34
–
Tenczer Gábor
Egy friss közvélemény-kutatásból kiderül: van olyan közúti fejlesztés, amit jobban szeretnének a budapestiek, mint új hidat.
Lezártuk a hídvitát, szavazzon, ki győzte meg!
2021. február 5. – 10:56
–
Tenczer Gábor
A Telex Hídvita-sorozatában arról vitatkoztak szakemberek, hogy szükség van-e az új Galvani hídra Budapesten. Kell új híd Budapestre? Vagy miért ne legyen?
Vitézy: A hídvita abszurditása
2021. február 1. – 06:31
–
Vitézy Dávid
A Galvani híd építését azok támadják, akiknek összhangban van a terveivel, azok kiáltanak ingatlanspekulációt, akik zöld várospolitikát kérnek, írja a BFK vezetője.
Hídvita: miért reménytelen a dugódíj bevezetése?
2021. január 24. – 06:55
–
Molnár László
A motorizációs kor előtt megépített közlekedési rendszerbe és utcahálózatba próbáljuk belezsúfolni napjaink sokszorosára növekedett forgalmát – Molnár László írása a Hídvitában.
Fürjes: A kormánynak esze ágában sincs támogatni a dugódíjat
2021. január 20. – 20:22
–
Cseke Balázs
Karácsony kabinetfőnöke korábban azt írta, hogy kormányzati háttérdokumentumok alapján 400 forintos dugódíjat tervez bevezetni a kormány. Vitézy is cáfol, szerinte ez a főváros hatáskörébe tartozik.
Hídvita: dugódíj nélkül nem hozza a számokat a Galvani híd
2021. január 20. – 04:54
–
Balogh Samu
Ezért 400 forintos dugódíj bevezetésével tervez a kormány Budapesten, írja lapunknak küldött véleménycikkében a főpolgármester közlekedésfejlesztésért felelős kabinetfőnöke.
Vitézy: Lezárult a Galvani híd úthálózatának pesti nyomvonalára vonatkozó társadalmi egyeztetés
2021. január 15. – 14:06
–
Bozzay Balázs
A hat verzió közül két olyan nyomvonal van, amely a válaszok alapján mérlegelés tárgyát képezheti.