Még nem értük el a fővárosi autózás maximumát
A Közlekedési Múzeum konferenciáján Balogh Samu főpolgármesteri kabinetfőnök és Almássy Kornél elméletileg egy nagy bringavitát folytatott volna, de a Galvani hídtól kezdve az Üllői úti...
Baranyi Krisztina: Nem félek nagy médiazajt keltő eszközöket használni
Elindul a 2024-es önkormányzati választáson is Baranyi Krisztina, ha az ellenzéki pártok nem támogatják, akkor előválasztás lesz. A propagandalapoknak nem válaszoló független ferencvárosi...
Nem támogatják a kormány Galvani-projektjének megépítését az ellenzék dél-budapesti...
A képviselőjelöltek egyetértettek, hogy az autós infrastruktúra fejlesztése helyett a fenntartható közlekedésbe és az úgynevezett 15 perces város koncepciójának megvalósításába kell fektetni a...
A fiatalok kevésbé akarják a Galvani hidat, mint az idősek
Egy friss közvélemény-kutatásból kiderül: van olyan közúti fejlesztés, amit jobban szeretnének a budapestiek, mint új hidat.
Lezártuk a hídvitát, szavazzon, ki győzte meg!
A Telex Hídvita-sorozatában arról vitatkoztak szakemberek, hogy szükség van-e az új Galvani hídra Budapesten. Kell új híd Budapestre? Vagy miért ne legyen?
Vitézy: A hídvita abszurditása
A Galvani híd építését azok támadják, akiknek összhangban van a terveivel, azok kiáltanak ingatlanspekulációt, akik zöld várospolitikát kérnek, írja a BFK vezetője.
Hídvita: miért reménytelen a dugódíj bevezetése?
A motorizációs kor előtt megépített közlekedési rendszerbe és utcahálózatba próbáljuk belezsúfolni napjaink sokszorosára növekedett forgalmát – Molnár László írása a Hídvitában.
Fürjes: A kormánynak esze ágában sincs támogatni a dugódíjat
Karácsony kabinetfőnöke korábban azt írta, hogy kormányzati háttérdokumentumok alapján 400 forintos dugódíjat tervez bevezetni a kormány. Vitézy is cáfol, szerinte ez a főváros hatáskörébe tartozik.
Hídvita: dugódíj nélkül nem hozza a számokat a Galvani híd
Ezért 400 forintos dugódíj bevezetésével tervez a kormány Budapesten, írja lapunknak küldött véleménycikkében a főpolgármester közlekedésfejlesztésért felelős kabinetfőnöke.
Vitézy: Lezárult a Galvani híd úthálózatának pesti nyomvonalára vonatkozó társadalmi egyeztetés
A hat verzió közül két olyan nyomvonal van, amely a válaszok alapján mérlegelés tárgyát képezheti.
Kövess minket Facebookon is!