Galvani híd

RSS

A fiatalok kevésbé akarják a Galvani hidat, mint az idősek

Egy friss közvélemény-kutatásból kiderül: van olyan közúti fejlesztés, amit jobban szeretnének a budapestiek, mint új hidat.

Lezártuk a hídvitát, szavazzon, ki győzte meg!

A Telex Hídvita-sorozatában arról vitatkoztak szakemberek, hogy szükség van-e az új Galvani hídra Budapesten. Kell új híd Budapestre? Vagy miért ne legyen?

Vitézy: A hídvita abszurditása

A Galvani híd építését azok támadják, akiknek összhangban van a terveivel, azok kiáltanak ingatlanspekulációt, akik zöld várospolitikát kérnek, írja a BFK vezetője.

Hídvita: miért reménytelen a dugódíj bevezetése?

A motorizációs kor előtt megépített közlekedési rendszerbe és utcahálózatba próbáljuk belezsúfolni napjaink sokszorosára növekedett forgalmát – Molnár László írása a Hídvitában.

Fürjes: A kormánynak esze ágában sincs támogatni a dugódíjat

Karácsony kabinetfőnöke korábban azt írta, hogy kormányzati háttérdokumentumok alapján 400 forintos dugódíjat tervez bevezetni a kormány. Vitézy is cáfol, szerinte ez a főváros hatáskörébe tartozik.

Hídvita: dugódíj nélkül nem hozza a számokat a Galvani híd

Ezért 400 forintos dugódíj bevezetésével tervez a kormány Budapesten, írja lapunknak küldött véleménycikkében a főpolgármester közlekedésfejlesztésért felelős kabinetfőnöke.

Vitézy: Lezárult a Galvani híd úthálózatának pesti nyomvonalára vonatkozó társadalmi egyeztetés

A hat verzió közül két olyan nyomvonal van, amely a válaszok alapján mérlegelés tárgyát képezheti.

Örül a Galvani és az Aquincumi hídnak a főváros, de forgalomnövekedés nélkül

Egy háttérbeszélgetésen az is elhangzott, hogy a Pesti alsó rakpart a Lánchíd és az Erzsébet híd között lehetne gyalogos-kerékpáros zóna.

Karácsony: A társadalmi vitákat nem elfojtani, inkább lefolytatni kell

A főpolgármester átvette a civilek petícióját, és kezdeményezni fogja a Galvani-hídhoz kapcsolódó úthálózatról való döntés elhalasztását a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsában.