Elektromos autó

Kína-kutató a BYD budapesti központjáról: A kínai állam kifejezetten tiltja a cégeinek a...
Valószínűleg nem a kínai kormányzat, hanem a BYD vezetése döntötte el, hogy Magyarországra hozzák a cég európai központját – mondta a Telexnek Matura Tamás. A Kína-szakértő szerint nagy kérdés, hány...
A BYD már meg is vett egy 32 ezer négyzetméteres budapesti irodaházat
A most még épülő új MÁV-székházzal szembe költöznek.
Újbudára költözik a BYD európai központja, az értékesítés mellett két fejlesztési projekt is érkezik
2000 fő dolgozik majd a BYD új irodájában, ahol a vevőszolgálaton kívül engedélyezéssel és járművek tesztelésével is foglalkozni fognak.
Magyarországra helyezi európai központját a BYD
100 milliárd forintból, Budapesten nyit majd meg a kínai autóipari vállalat európai központja, ahol 2000, nagy többségben magas végzettségű embernek adnának munkát.
A BYD változtat korábbi tervein: elektromos mellett hibrid modelleket is gyártanának Szegeden
Első körben évente 150 ezer autót gyártanának Magyarországon, ezt később kétszer ennyire skálázhatják fel.
Zuhannak a Porsche eladásai Kínában, és ez minden európai autógyártónak súlyos üzenet
Jelentősen beestek a Porsche eladásai Kínában, de az ázsiai ország autópiacának átrendeződése nem csak a sportautómárka helyzetét alakíthatja át. A kínai vevők az autók árát nézik, szívesen...
Jócskán bezuhant az új autók eladása az EU-ban
1,9 százalékkal csökkent a 2025 első negyedévében eladott új autók száma az Európai Unióban egy év alatt. Magyarországon viszont nőttek az eladások.
Magyarországi tervein is változtatott a BYD az európai terjeszkedésének kudarcai alapján
Több intézkedést is elfogadott a cég a hibáiból tanulva. Szegeden olyan mérnököket is alkalmaznának, akik az európai ízléshez igazítanák az autóikat.
Bezuhant a Tesla nyeresége az év első hónapjaiban
Nem véletlen, hogy Elon Musk bejelentette, hátrébb lép a kormányzati szerepeiből, és inkább autós cégére koncentrál.
Magyarország, Szlovákia és Svédország veszítheti a legtöbbet, ha az Egyesült Államok vámokat vet...
A németországi kereslet csökkenése nagyon negatívan érinti a magyar autógyártást – írja az Allianz elemzése.
Kövess minket Facebookon is!