Elektromos autó

Mi köze van az új Ford Caprinak a legendás elődjéhez? Semmi, és ez nem baj
A Fiesta gyártásának egykori helyszínén, Köln mellett ma villanyautókat szerel össze a Ford, ráadásul a Volkswagennel közös műszaki alapokon. De milyen vezetni a legújabb modellt? Kipróbáltuk.
Új kínai autómárka jött Magyarországra
Az olcsóbb elektromos haszonjárművük 14,6 millió forinttól kapható.
Komoly zuhanásban van a Tesla, hónapok óta először esett 1 billió dollár alá az értéke
Az európai fogyasztók elpártoltak, gondjuk lehet Elon Musk politikai szerepvállalásával, ami pont nem olyan, ami a tipikus villanyautó-vásárlónak szimpatikus lehet.
Aki Tesla-részvényt vesz, az nem a céget árazza be, hanem Elon Musk politikai hatalmát
Musk autós cégét sokan évek óta a világ legnagyobb lufijának tartják: világszerte egyre kevesebb Tesla fogy, és Musk ígéreteiből se lett semmi. Különleges kormányzati szerepével viszont a milliárdos...
Kipróbáltuk a legújabb BYD-t, amit Magyarországon gyárthatnak
Tengeri állatokról elnevezett modellcsaládjának legújabb tagjával, a kifejezetten igényes kialakítású, kényelmes családi utazóautónak ígérkező Sealion 7-tel a Škoda Enyaq Coupé, a VW ID.5 és a Tesla...
Úgy néz ki, hogy mégsem tiltja be teljesen a belsőégésű motorokat 2035-től az EU
Az Európai Bizottság elnöke engedhet az európai autógyártók lobbijának, és visszavehet az EU zöldpolitikai terveiből.
Egy hajszárítónyi energiával elmenne a győri hallgatók versenykocsija Budapesttől egészen Temesvárig
Egy kilowattóra energiával 309 kilométert tudott volna menni, így döntött zsinórban harmadszor is világcsúcsot a győri egyetemisták elektromos autója legutóbb a világ legnagyobb energiahatékonysági...
Az év eleji szigorítás után több ezer kínai jön a BYD-üzemet építeni, de hogy lehet ez?
Kína már nincs a vendégmunkás-kvótánál kedvezményezett országok között, de van egy olyan jogi megoldás, amivel jöhetnek kínaiak.
Két pofont is kapott a Fiat, nagyot zuhant a Ford, de a Teslánál sem így képzelték a tavalyi évet...
A villanyautó-piacon keserves a küzdelem és kevés a vevő, ha nincs állami támogatás, a három legnépszerűbb típus közt nincs SUV, a Dacia pedig sikeresen ontja az olcsósított Renault-konstrukciókat.
Teljesen lejöhetnek a benzinről és a dízelről az autók Norvégiában
Az idei év első heteiben az eladott autók 96 százaléka volt elektromos.
Kövess minket Facebookon is!