Elektromos autó

Hiába tűnik úgy, hogy a villanyautóké a jövő, még mindig nagyon bizonytalan az iparág üzletileg
Nemcsak a Tesla működik veszteségesen, hanem az elektromos autógyártás más szereplői is. Ennek ellenére a villanyautókra egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a hagyományos autógyárak is.
Retró elektromos autókkal száguldhatunk a jövőbe
Lassan már minden gyártó megjelenik egy tisztességes elektromos autóval, és ezek formavilága gyakran több évtizeddel ezelőtti modellekét idézi meg.
Ijedten figyelik a német VW-munkások az átállást az elektromos autókra
A Volkswagen pont egy olyan gyárát választotta az elektromos autógyártásra való áttérés első állomásaként, aminek környezete teljesen kiszolgáltatott az üzem működésének.
Majdnem 15 évig kell hajtani egy e-autót, hogy zöldebb legyen, mint egy dízel
Elkészült egy újabb összehasonlító életciklus vizsgálat, és nincs benne meglepetés, az e-autó csak akkor igazán zöld, ha zöld energiával is megy.
Olcsóbb lesz a benzin, ha sokan keresnek rá az e-autókra
Egy tanulmány egyértelmű kapcsolatot talált a Google-kereséseink és az olajár alakulása között.
Tesla roncsok és klasszikus Ferrari-k házasításából épül fel egy új iparág
Lassan eljöhet a motorhang- és kipufogószagmentes veterántalálkozók ideje is.
Átalakítja a magyar autóipart két német cég döntése
A Bosch leépít, a Continental pedig kevesebbet költ a benzin- és dízelmotorok alkatrészeinek fejlesztésére, lényegében lemondva erről a technológiáról.
Sokkal több e-autót exportál az EU, mint amennyit behoz, de van egy csavar
A kereskedelmi többlet tavaly 3,1 milliárd euró volt, és Kínából egyelőre nincs érdemi import.
Kinyírják a kisautókat az unió környezetvédelmi előírásai
Nem éri meg gyártani őket, mert olyan drágák lesznek, hogy eladhatatlanná válnak.
Hamarosan kidurran a legnagyobb e-autós lufi
Több száz cég gyárt elektromos autókat Kínában, de hosszabb távon ennyi biztosan nem él meg.
Kövess minket Facebookon is!