Elektromos autó

RSS

Az erősebbik Volvo EX30 utasai megijednek, ha padlógázt adunk

Egy sor okos műszaki megoldással, nagyon kevés fizikai gombbal és szűkös hátsó utastérrel lép piacra a legkisebb Volvo villanyautó, de így is sikeresélyes, mert elképesztő élmény a vezetése.

Orbán: A magyar gazdaságtörténet egyik legfontosabb beruházása érkezik Magyarországra

A kormányfő szombaton a Karmelitában fogadta a kínai BYD autógyár vezetőségét.

Bővítené a berlini óriásgyárát a Tesla, de a helyiek egy népszavazáson elutasították a terveket

A népszavazás nem kötelező érvényű, de azon a lakosok majdnem kétharmada a bővítés ellen voksolt.

Sportautóként gyorsul, több mint 2,5 tonna és 30 millió forint az alapára – de mit tud még a Kia...

Rengeteg elektromos hajtású SUV-t mutattak be az elmúlt években, de ezek közül egyikben sincs ötnél több ülőhely. A Kia óriása, az EV9 akár hat- vagy hétüléses is lehet, de senkinek nem kell benne...

Olcsó villanyautót hoz Európába a Hyundai

Az olcsóság ezúttal 20 ezer euró alatti, vagyis nagyjából 8 millió forintos árat jelent, és az autó valóban olyan kicsi lesz, hogy nem parkolni, hanem hátul utazni lesz nehéz a Casperben.

Kivezetné az amalgámos fogtöméseket és akkugyártási anyagoknál is szigorítana az EU

Alapesetben 2025-től nem lehetne a higanytartalmú amalgámmal fogat tömni az EU-ban, az ólomra és a diizocianátokra pedig új határértékeket vezetnek be.

Akár 4 millió forint állami támogatással lehet hétfőtől új villanyautót vásárolni, összegyűjtöttük...

A vállalkozások számára kiírt állami pályázaton összesen 30 milliárd forintot osztanak szét, egy cég akár több elektromos hajtású autót vagy haszonjárművet is vásárolhat a vissza nem térítendő...

Hat ok, amiért megtorpant a villanyautó-piac

Két hatalmas autókölcsönző cseréli flottája egy részét elektromosról hagyományos benzines és hibrid modellekre, mert rájöttek, hogy az előbbiek javítása drága, eladásuk pedig nehézkes. A letargiát...

A Porsche Macan elektromos változata mellett megmosolyogtató a benzines verzió

Egy darabig mégis együtt forgalmazzák majd a kettőt, de hamarosan csak a villanyautó marad és a márka kínálatából szinte teljesen eltűnnek a benzinesek az évtized végére.

Alig pöfékelnek ki kevesebb szén-dioxidot a hagyományos autók az EU-ban, mint 12 éve

Az Európai Számvevőszék szerint hiába a határértékek és a technológiai fejlődés, ha egyre erősebb motorú és nehezebb autókat veszünk, ráadásul egyes cégek csaltak is.

Kövess minket Facebookon is!