A nyári szünetben esténként a gyalogosoké lehet a pesti alsó rakpart

Erről az elképzelésről beszélt Erő Zoltán, Budapest főépítésze.

Rakpartvita: tévhitek és zsákutcák a Duna partján

A pesti alsó rakpart nem egy végtelen kapacitással bíró féreglyuk, melyen át a szerencsés autós másodpercek alatt más dimenzióba kerülhet, írja Zöldi Péter építész, várostervező lapunk...

Rakpartvita: szent hevület helyett racionális lépésekre van szükség az Autóklub szakértője szerint

Torlódási adatok, és azok elemzése nélkül csak kedélyes éttermi asztali beszélgetés, felszínes rögeszmecsere folyik a Pesti alsó rakpart lezárásáról, írja lapunk sorozatában Ajtay Szilárd.

Pesti alsó rakpart: miért tesszük a garázst a nappaliba?

A Duna-part Budapest nappalijának mondható, a nappali viszont nem garázs. Nem visszük be az autónkat, a motorkerékpárunkat – írja Erő Zoltán, Budapest főépítésze a Rakpartvitában.

Rakpartvita: a zöld Duna-part gyógyszer a hőhullámra is

Párizs a hőhullámok elleni fellépés részeként nyitotta meg a Szajna partjait az egyik oldalon, hatalmas sikerrel, lépni kell a pesti alsó rakpart ügyében is, írja Ekés András közlekedési szakértő a...

Rakpartlezárásnak hívják a fővárosi forgalomcsillapítás állatorvosi lovát

A legoptimálisabb megoldás társadalmilag talán nem túl drága, de az eddigi kedvezményezetteknek fájna, írja Juhász Mattias közlekedési szakértő a Telex Rakpartvita sorozatában.

Rakpartvita: Autózni nem kötelező

A pesti rakpart autómentesítése egy szimbolikus lépés, amivel megkezdődhet a múlt század hibás közlekedéspolitikájának helyrebillentése, írja vitasorozatunkban Pongrácz Gergely, az MKK elnöke.

Rakpartlezárási vita: kitiltás, alagút vagy valami más?

A lezárás következményeiről, szóba jöhető alternatívákról, a szakma hallgatásának okairól Molnár László, az egyik legismertebb közlekedésépítő mérnök adott interjút lapunknak, megnyitva a társadalmi...

Kövess minket Facebookon is!