Hogyan rabolta el a marketingszörny az autós kémfotózást, és milyen lesz az új, olcsó Škoda...
Titoktartási nyilatkozatot írtunk alá, hogy kipróbálhassuk az októberben érkező Elroq prototípusát, amitől a cseh–német márka azt várja, hogy tömegek választják majd a benzines és dízelmotoros...
A Hyundai legolcsóbb villanyautója egyáltalán nem tűnik gagyinak
Bár a kategória többi szereplőjét szinte kizárólag költségcsökkentő megoldások jellemzik, a dél-koreai modell kívül-belül rendes autónak tűnik, persze az alacsony ár így is kompromisszumokkal jár.
Jövőre jön a Ferrari első villanyautója, öt Porsche Taycan árát kérik majd érte
A maranellói gyár új üzemében egymás mellett készülnek majd az elektromos és a benzinmotoros Ferrarik, de a cég továbbra is korlátozni fogja a darabszámukat.
A Ford a legrosszabb pillanatra időzítette az eddigi legjobb villanyautójának bemutatóját
Kipróbáltuk az új Explorert, amelyben ott vannak a márka korábbi típusainak igazán szerethető tulajdonságai. Formavilága bátran bumfordi, az alapára pedig elég jó lehet ahhoz, hogy sokan válasszák...
Lengyelországban gyártják Európa legolcsóbb villanyautóját
Az Alfa Romeo, a Citroën és a Peugeot gyártójának lépése frappáns megoldás a kínai autódömping jelentette kényszerhelyzetben, ráadásul a kínai eredetű Leapmotor T03 még a Dacia Springnél is...
Ezért döglik meg a villanyautó akkumulátora, és így vigyázhatunk rá
Mi fokozza a hajtóakkumulátor öregedését, mekkora a csökkenés mértéke, és hogy lehet minimalizálni a veszteséget? Tisztázunk néhány részletet, hogy segítsünk elkerülni az idő előtti akkucsere...
Bezárja európai központját az egyik legnagyobb kínai autógyártó
A villanyautó-piac bővülési ütemének csökkenése miatt száz németországi munkatársát bocsátja el a Great Wall Motors, de a cég típusait továbbra is forgalmazni fogják Európában, igaz, a kereslet...
Dízel áramfejlesztővel töltöttek egy Teslát Szegeden, csak közben minden más volt, mint aminek...
Az aggregátor egy eseményen dolgozott, a tulajdonosa mellesleg dugta rá a Tesláját tölteni, korábban ugyanis azzal vontatta oda az aggregátort.
A csökkenő érdeklődés miatt a Mercedes kénytelen volt törölni néhány villanyautó-fejlesztését
A cég nem látja biztosnak a nagyobb villanyautók jövőjét, ezért több milliárd euró értékű fejlesztésről mondtak le, a benzines és dízelmotorok gyártását viszont akár 2030 után is folytatni fogják.
Több mint száz Fiatot foglaltak le Olaszországban, a pénzügyőrség szerint jogtalanul került rájuk...
Néhány hete az Alfa Romeo került összeütközésbe az olaszországi törvényekkel, miután kiderült, hogy a Milanónak nevezett típust Lengyelországban gyártják.
Kövess minket Facebookon is!