Rekordhosszú sztrájkba kezdenek a német mozdonyvezetők, még eldől, a magyar utasokat ez hogyan...
január 22. – 17:40
–
Iván András
A szakszervezetük elutasította a Deutsche Bahn állami vasútársaság legújabb bér- és munkaidő-ajánlatát, szerdától jön a hatnapos munkabeszüntetés.
Közel 20 milliárd forintból építik meg az oszakai világkiállítás magyar pavilonját
január 22. – 16:55
–
Molnár Réka
Tavaly óta megduplázódott a pavilonra szánt összeg.
Egymillió forintot fizettek két régi papír kétszázasért a Vaterán
január 22. – 12:48
–
Pál Tamás
A bankjegyek a legutolsó széria sorozatjelét viselték, és a sorszámuk is nagyon alacsony volt.
A végtelenbe nyúlik a keleti nyitás 100 milliárdos mintaprojektje, a rajta dolgozó magyar cégek...
január 22. – 12:44
–
Brückner Gergely
Sokat csúszik a nagy magyar útdíjprojekt Indonéziában, amit a keleti nyitás egyik zászlóshajójaként reklámozott a magyar kormány. Elsőre úgy tűnhet, hogy a cégek szépen profitálnak, az is lehet,...
1200 milliárddal többet szedett be az állam személyi jövedelemadóból tavaly, mint két éve – a...
január 22. – 12:23
–
Weiler Vilmos
Megjelent a magyar állam 2023-as költségvetésének mérlege: majdnem 4600 milliárd forint mínuszt csináltunk, 1200 milliárddal többet, mint amit terveztünk.
Még mindig jóval drágábbak a lakáshitelek, mint három évvel ezelőtt
január 22. – 12:10
–
Pál Tamás
2021-ben 4 százalékos THM-re is lehetett jelzálogkölcsönt kapni.
Kevesebb sört ittunk 2023-ban, viszont egyre többen veszik a PET-palackos söröket
január 22. – 11:31
–
Pál Tamás
Egy év alatt 10 százalékkal esett vissza a hazai sörfogyasztás.
670 millió forintba került Balatonfürednek a lepusztult görög falu megszerzése
január 22. – 09:01
–
Pál Tamás
Sok kistulajdonos csak néhány millióval kapott többet annál, mint amennyiért harminc évvel ezelőtt megvette az ingatlant.
A Teslához köthető honlap szerint a kínai BYD akkumulátorgyárat is akarhat Magyarország déli részén
január 22. – 06:58
–
Nyilas Gergely
A Teslamag.de nem említi meg név szerint Szegedet, ahol a BYD elektromos autók gyártását tervezi, de sok szakmai érv van amellett, hogy ne távolról szállítsa az akkumulátorokat.
Évekig csak égette a pénzt a Kifli.hu, de mostanra bejött a stratégiájuk
január 21. – 07:17
–
Weiler Vilmos
A cég az alapítás után vastagon veszteséges volt, két évben is ötmilliárd forint körüli mínuszt csinált, de most már nyereséges. Hogyan próbálják meg elkerülni a késéseket, és miért jár jutalom vagy...