RSS
A hazai hirdetési piacot vizsgálva jól látszik, hogy a kormánynak kedves médiacégek akár több milliárd forintos bevételhez is jutnak az állami hirdetésekből. A Mediaworks, a TV2 Csoport, a...
Az online termékek sikeresek voltak, szeptember 15-tel újra eljött az idő: két év pihenő után újra megjelenhet a „Cosmo”.
Szerkesztőség nélkül, külsős szerzőktől vett cikkekből jelenik meg a két lap.
A vezérigazgató Milkovics Pál szerint a céljaik eléréséhez nem kell, hogy mérjék a számaikat.
A 444.hu szerint a kormánykritikus közönség finomhangolása lehet a célja annak, hogy közepes méretű, de jelentősnek mondható médiabirodalom került Shabtai Michaelihez, Rogán Antal grúz-izraeli...
Ingyenes, nyomtatott lapokat indít a Michaeli, Schwartz & Brit Media, amelybe nemrég szállt be Milkovics Pál mellé a Rogán Antal ismerőseként ismert Shabi Michaeli.
Rogán barátja megjelent a baloldali 168 Óra kiadójában, a vezérigazgató szerint viszont nincs szó a vállalat NER-esítéséről, a lapjainak egyébként sem lenne értelme beolvadniuk a KESMA-ba. Interjú...
Milkovics Pál, a 168 Óra tulajdonosa vette meg a jogokat az előző jogtulajdonostól.
Opportunista és apolitikus, aki Habony Árpád korábbi emberével akar kiegyensúlyozottabb médiát csinálni Magyarországon. Bemutatjuk a 168 Óra tulajdonosát, aki közéleti portfóliót épít.
Milkovics Pál nem bedönteni, hanem megmenteni szeretné a lapot.