Marketing
Illatos plakátokkal csalogatná be az embereket éttermeibe a holland McDonald's
Se kép, se logó, csak a nehezen összetéveszthető illat.
Z generációs agymosásnak is nevezhető, amit a pénzesős Mobilfox zseniális marketingként ad el
A hétvégi pénzszórós eseményt kitaláló Mobilfox fontos kérdéseket vet fel az influenszerkultúra jövőjéről. A négymilliárd forintos bevételt termelő cég szerint közösséget építenek, de van, aki...
Lányok, asszonyok, sütiillatú nagymamák! Nőnapra egy kis kriptoparfüm? Vagy péniszpárna? Esetleg...
Eljött március 8-a, a nap, amikor a marketingesek egymást túllicitálva próbálják bizonygatni a világnak, hogy ők mindenkinél jobban tudják, hogy mire vágyik a Nő. A legjobb ajánlatokból csemegéztünk.
Agresszív zsákbamacska marketingjével a magyar piacot is betámadja az új őrület, a Temu
Üdvözlet abban a világban, ahol a soha véget nem érő, egymásra épülő marketingtechnikáknak nincs olyan eleme, amely túl agresszívnek minősülne.
A mai napig, ha megkérdezik, mit kérek ajándékba, azt mondom, Barbie-házat
A Barbie-film gigantikus reklámkampánya annak a jele, hogy a Mattel mindent egy lapra tett fel – vagy eljön a filmmel együtt a Barbie-reneszánsz, vagy végleg a süllyesztőbe kerülhet a játékgyár...
A 100 százalékban lebomló csomagolás hazugsága – a teljes rendszert áthatja a greenwashing
Indul a Kisbolygó, a Telex új podcastja, amelyben a zöld kérdéseket tárgyalunk ki megoldások után kutatva. Az első adásban a vállalati zöldre mosást beszéli ki Nagy Réka műsorvezető két vendégével....
Évi hárommilliárd forintot költ magyar borok népszerűsítésére a kormány
Gulyás Gergely azt mondta, hogy nem megfelelő a magyar borok külföldi elismertsége, és ma már nem igaz, hogy a jó bornak nem kell cégér.
Azurák Csaba távozik a Honvédtól
Ezzel szét is válik a kommunikáció és a marketing a klubnál, a szakember helyére így ketten érkeznek majd.
Már a GVH is vizsgálja a Cup Revolution gyakorlatát és zöld állításait
A Gazdasági Versenyhivatal szerint a repohárbizniszben utazó cég pszichés nyomásgyakorlással torzíthatja a fogyasztók döntését, valamint korlátozhatja döntési szabadságukat is.
Nem is az árstop, hanem az infláció fájhat a nagy boltoknak
A sarki bolt és a multi lánc működési modellje mára teljesen eltérő lett, de utóbbi sem védtelen az inflációs nyomás ellen.









