Évi hárommilliárd forintot költ magyar borok népszerűsítésére a kormány

2023. március 3. – 12:01

Másolás

Vágólapra másolva

Ahhoz képest, hogy milyen nagyszerűek a magyar borok, a nemzetközi elismertségük még nem elégséges; ezen kíván segíteni a készülő Magyar Bormarketing Stratégia – az MTI szerint ezt mondta a 11. Borkonferencia megnyitóján, Budapesten a Miniszterelnökséget vezető miniszter.

Gulyás Gergely azt mondta, hogy a nem megfelelő külföldi elismertség nem a magyar borászok munkáján múlik, ma már ugyanis nem igaz, hogy a jó bornak nem kell cégér. Ezért döntött úgy a magyar kormány, hogy ösztönzi a magyar borok ismertebbé, népszerűbbé tételét nemzetközi téren is – közölte.

Gulyás szerint a készülő bormarketingstratégia mögött világos, egyértelmű és jelentős kormányzati támogatás áll, kidolgozására és megvalósítására évi 3 milliárd forint áll rendelkezésre.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!