Illatos plakátokkal csalogatná be az embereket éttermeibe a holland McDonald's

2024. április 20. – 16:49

Másolás

Vágólapra másolva

Szokatlan, de vélhetően mégis hatásos reklámokat tesztel a holland McDonald's: a gyorsétteremlánc nem képekkel, hanem nehezen összetéveszthető illatával promotálná magát – vette észre a Hvg.hu a Meki videóját.

„McDonald's, illatról is megismered” – körülbelül ezzel a mondattal lehetne leírni a vállalat Hollandiában tesztelt új marketingstratégiáját. A reklámot bemutató videóban arról beszélnek, hogy amennyiben az emberek illatról is megismerik a Mekit, mi lenne, ha semmit nem tennének a plakátjaikra, még logót sem.

Hollandiában be is mutatták a világ első óriásplakátját, aminek McDonald's-, pontosabban sültkrumpli-illata van. A cég videójában szereplő emberek azonnal ráismertek a gyorséttermek meghatározó illatára. A speciális, ventilátorokkal ellátott plakátokat direkt éttermek közelében helyezték el, hogy miután az emberek megérzik az illatot és kedvet kapnak, be is tudjanak menni. „Ez az első reklám, ahol az illat lesz maga a reklám” – összegzik az újítást.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!