Marketing
Levetkőzik hangsúlyos, genderre utaló jegyeiket az M&M's drazsék
A zöld, női drazséfigura magas szárú csizmáját például egy tornacipőre cseréli le a gyártó az inkluzivitás jegyében.
Mi történik, ha ellopják a sok ezer követős Facebook-oldalunkat?
Sajnos az egyik megoldás az, hogy költsünk rengeteget a hirdetésekre, és akkor nagyobb eséllyel áll szóba velünk a Facebook. De szerencsére nem ez az egyetlen lehetőség egy oldal vagy egy fiók...
Hogyan lehet nyereséget elérni egy 3 dolláros koronavírus-oltáson?
Rengeteg pénz emészt fel a fejlesztés, és mégis lesznek 1000 forint alatt elérhető oltások.
Pont a Volvótól nem vártuk azt az álságos zöld akciót, amit Magyarországra hozott
Minden eladott autó után ültettek egy fát, de már az akciót reklámozó óriásplakátra is minden bizonnyal többet költöttek, mint a fákra. A kampány környezetvédelmi hatása az eladott autók...
Végül mégsem igaz, hogy jó marketinggel bármit el lehet adni
Nagyon marketingközpontú lett a napi fogyasztási cikkek globális piaca. Jönnek a felforgatók, akik nem értenek hozzá, mégis sztárok lesznek, de aztán kénytelenek kiszállni.
Kérdezze meg kezelőorvosát, mielőtt a kormányra hallgat a konyhában
A táplálkozás-egészségtani adatok alapján felesleges, a környezetvédelmi szempontok miatt nem jó irány, de még a nemzetközi trendeknek is ellene megy a húsfogyasztást ösztönző intenzív magyar...
Ha elég jó marketinget csinálnak a rovaroknak, akkor nagy étvággyal fogjuk enni őket
Le lehet győzni az undort, mert nem a természettől való. Kellene is formálni rajta, hogy ne pocsékoljunk el ennyi élelmiszert.
Luxusmárkákat segít egy magyar cég, amelyet 30 milliárdért akarnak eladni
Facebook-játékok automatizálásából indult az Antavo, amely a divatipart már adatalapú hűségprogramok menedzselésével nyerte meg.
Nem akart vállalkozó lenni, mégis felépített egy 10 milliárdos céget
Multis karrierre készült, ehelyett az ország legnagyobb digitális nyomdáját építette fel Tomcsányi Péter, aki nemrég egy 150 éves osztrák vállalattal lépett szövetségre.
Agytrükkökkel húznak ki több borravalót az éttermek a vendégekből
Nem csak azt befolyásolhatják az éttermek, hogy milyen gyorsan eszünk, hanem az is, hogy mennyit fizetünk a kiállított számla végösszegén felül.









