Autópiac

Az európaiak kezdenek kiszeretni az autózásból, és egyre öregebb kocsikkal járnak
Nemcsak Kínából kezdenek kiszorulni az európai autógyártók, de az itteni vevők sem olyan lelkesek, mint a koronavírus-járvány előtt. Összegyűjtöttük a legfontosabb okokat, amik közül a...
Év végére már legalább tíz kínai autómárka lehet a magyar szalonokban
Jön a NIO és a Firefly, előbbi érdekessége, hogy három perc alatti akkumulátorcserét is kínálhat a töltés alternatívájaként.
Olyan árháborút robbantott ki a BYD, amiben sok gyártó elvérezhet
Kínában 169 autógyártó működik, többségük elhanyagolható piaci részesedéssel: közülük sokan eshetnek áldozatul a BYD agresszív növekedési terveinek.
A BYD úgy döntött, kivégzi a kínai versenytársai egy részét
Akkora akciókat jelentett be a BYD Kínában, hogy azokkal sok gyártó biztos nem fogja tudni felvenni a versenyt.
Jócskán bezuhant az új autók eladása az EU-ban
1,9 százalékkal csökkent a 2025 első negyedévében eladott új autók száma az Európai Unióban egy év alatt. Magyarországon viszont nőttek az eladások.
Nem tértek vissza a világmárkák, szabadesésben az orosz autópiac
Az utóbbi 10 év harmadik legnagyobb visszaesését regisztrálták, miután az eladások március végéig több mint negyedével csökkentek a tavalyi év azonos időszakához képest.
Már Musk is érezheti, hogy büntetik az európai vásárlók a Teslát
Az európai uniós autópiac legnagyobb visszaesését az Opel és más Stellantis-márkák produkálták az év kezdetén, a Volkswagen viszont nagyot nyert. De vajon hogyan rajtolt a BYD és a többi kínai gyártó?
Nem biztos, hogy Európában jót tett a Teslának Elon Musk politikai szereplése
Spanyolországban több mint 75, Franciaországban 63 százalékkal estek vissza a Tesla eladások januárban.
Két pofont is kapott a Fiat, nagyot zuhant a Ford, de a Teslánál sem így képzelték a tavalyi évet...
A villanyautó-piacon keserves a küzdelem és kevés a vevő, ha nincs állami támogatás, a három legnépszerűbb típus közt nincs SUV, a Dacia pedig sikeresen ontja az olcsósított Renault-konstrukciókat.
A VW vezetése nyitott rá, hogy kínai autók készüljenek a feleslegessé vált európai gyártósoraikon
A cég éppen jelentősen csökkenti a kapacitásait, az üresen álló üzemeket akár más is használhatná.
Kövess minket Facebookon is!