Autópiac
Két pofont is kapott a Fiat, nagyot zuhant a Ford, de a Teslánál sem így képzelték a tavalyi évet...
A villanyautó-piacon keserves a küzdelem és kevés a vevő, ha nincs állami támogatás, a három legnépszerűbb típus közt nincs SUV, a Dacia pedig sikeresen ontja az olcsósított Renault-konstrukciókat.
A VW vezetése nyitott rá, hogy kínai autók készüljenek a feleslegessé vált európai gyártósoraikon
A cég éppen jelentősen csökkenti a kapacitásait, az üresen álló üzemeket akár más is használhatná.
Két Suzuki végzett az élen az új autók magyarországi piacán tavaly
Mindkettőt Esztergomban gyártják.
Gyorsan nő az elektromos autók száma Magyarországon
Már 68 ezer ilyen autó jár az utakon, de az új, nem elektromos autók piacán is nagy a pörgés.
Arte: Nem száguld, inkább csak cammog Európában az elektromos autóipar
Az EU 2035-től be akarja tiltani a belső égésű motorok értékesítését, a jövőt pedig az elektromos gépjárművek jelentenék. De az átállás nem lesz egyszerű.
Hatalmasat csökkent a Tesla iránti érdeklődés Európában
Megnéztük, milyen típusokból fogyott a legtöbb és azt is, hogy mitől lehet igazán népszerű egy új autó manapság.
Nagyon olcsó kínai autókkal árasztja el az európai piacot az Alfa Romeo, a Citroën és az Opel...
A Stellantis szeptembertől kilenc európai országban kétszáz helyen fogja kínálni a Leapmotor két elektromos hajtású modelljét, majd a kereskedések száma két éven belül ötszázra nő.
Olcsó villanyautót hoz Európába a Hyundai
Az olcsóság ezúttal 20 ezer euró alatti, vagyis nagyjából 8 millió forintos árat jelent, és az autó valóban olyan kicsi lesz, hogy nem parkolni, hanem hátul utazni lesz nehéz a Casperben.
Akár 4 millió forint állami támogatással lehet hétfőtől új villanyautót vásárolni, összegyűjtöttük...
A vállalkozások számára kiírt állami pályázaton összesen 30 milliárd forintot osztanak szét, egy cég akár több elektromos hajtású autót vagy haszonjárművet is vásárolhat a vissza nem térítendő...
Az autóvásárlók többsége nem márka, hanem ár alapján választ
Egy felmérésből kiderült az is, hogy egyelőre kevesen szeretnének villanyautót, a hagyományos típusok viszont többek számára tűnnek jó választásnak, mint korábban.