Autóipar

Tíz-tizenöt évvel vetette vissza a koronavírus a magyar ipart
2008-ban is csak néhány hónapra esett a jelenlegi szint alá a magyar ipar termelése, tartósan 15 éve volt a mostaninál is kisebb a kibocsátás.
Még év végén is messze lesz a magyar autóipar a tavalyi szinttől
Konfliktusok vannak az iparágban: az autógyártók és a hozzájuk közeli beszállítók ellátási problémákra panaszkodnak, a kisebb cégek pedig arra, hogy nem rendelnek tőlük.
Minden tizedik dolgozójától megválik az egyik legfontosabb magyar autóipari beszállító csoport
Négy és fél év alatt 15 ezer embert kell elküldeni a ZF-nél, és ennek csak a fele lesz Németországban. A cég egyik fontos leányvállalata Egerben van.
Korai még temetni az autóipart
Magyarország szempontjából különösen fontos, hogy mi lesz az autóiparral, ami az utóbbi hónapokban nagy bajba került, és egyébként is több nagy trend is ellene halad.
A német autógyárak újranyitása elkezdheti felhúzni a magyar ipart, de lassú lesz a kilábalás
Visszapattanhatunk a németekkel együtt a gödör mélyéről, de 4-5 évbe is telhet, amíg a 2019-es szintet újra elérjük.
Tömeges szabadságoltatás és hónapokig tartó leállás jöhet a magyar autóiparban
Az általunk megkeresett cégek többsége még termel, hogy legyenek készletek, de pár hét múlva leállhat az egyik legjelentősebb iparág Magyarországon.
176 ezer magyar dolgozó nézi, ahogy satufékkel leáll az autóipar
Az itteni gyárakkal együtt lassan a teljes európai járműipar leáll, így valószínűleg a beszállítóknak sem lesz más választásuk.
Húsz év múlva eltűnhetnek a benzines és dízelautók a szalonokból?
Az üzemanyagcella megoldhatja azt a problémát, amit az akkumulátorok nem tudnak, de még várni kell rá legalább egy évtizedet. Ez volt a negyedik G7 Podcast Live.
Olaszországban gyárakat állít le, Szerbiában viszont ismét termel a Fiat
Egyelőre csak erre a hétre és négy üzemet, de gyorsan változnak a viszonyok az ország járműiparában.
Egyre finomabb morzsák juthatnak Magyarországnak az autóipari tortából
Az ágazatot felforgató technológiák felzárkózási lehetőséget adnak, de az alapvető erőviszonyok aligha tolódnak el az európai munkamegosztásban.
Kövess minket Facebookon is!