Egymilliónál is több autót hívtak vissza tavaly Európában, íme a legérintettebb márkák
2021. január 23. – 12:44
–
Alapjárat
Bőven akadtak problémái az autógyártóknak 2020-ban, úgyhogy a Telex és az Alapjárat összegyűjtötte, hogyan alakult a gyári hiba miatti visszahívások top10-es listája. Van olyan márka, amelynél több...
Leállt a Ford németországi gyára, mert nincs elég mikrocsip
2021. január 19. – 16:45
–
Körömi Csongor
Egy hónapra küldték haza az alkalmazottakat. Rajtuk kívül több német autógyár is részlegesen leállt az alkatrészek hiánya miatt.
Öt perc alatt feltölthető elektromosautó-akkumulátoron dolgozik egy izraeli startup
2021. január 19. – 13:59
–
Pál Tamás
Ehhez a töltőhálózat fejlesztésére is szükség lesz.
Leáll a kecskeméti Mercedes, a győri Audi egy műszakban folytatja
2021. január 19. – 09:05
–
Bozzay Balázs
Világszerte gondok vannak az alkatrészellátásban.
Nincs elegendő mikrocsip, ezért leállt néhány Audi-modell gyártása a német gyárakban
2021. január 15. – 09:27
–
Bozzay Balázs
Elektronikai alkatrészek hiánya miatt rövidített munkaidőre kényszerülnek egyes Mercedes-üzemek is.
Autógyártók: a dupla és a semmi
2021. január 12. – 09:08
–
Szabó Balázs
2020-ban a munkanélküliség mindenhol megugrott, a világ GDP-je 5%-kal csökkent. Az autógyártók értéke mégis duplázott. Hogy lehet ez?
Létrejöhet a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportja
2020. december 21. – 17:22
–
Bozzay Balázs
Fiat, Chrysler, Jeep, Alfa Romeo, Peugeot, Citroen és Opel – ezek a márkák egy cégcsoporthoz tartozhatnak a jövőben.
Tisztán elektromos hajtású Mercedes SUV-okat fognak gyártani Kecskeméten
2020. december 14. – 09:31
–
Pál Tamás
Összesen 50 milliárd forintos beruházást hajtanak végre a gyárban, amihez a magyar kormány 15 milliárddal járul hozzá.
Magyar Nemzet: Lassú halálra van ítélve a szentgotthárdi Opel-gyár
2020. november 19. – 11:10
–
Bozzay Balázs
A gyárat birtokló autóipari cég a klímacélok elérése érdekében nem fordít több pénzt a belső égésű motorok fejlesztésére.