1,5 milliárd forint állami támogatással épül új kínai autóalkatrész-gyár Debrecenben
2022. szeptember 6. – 13:20
–
Pál Tamás
Az üzem 300 új munkahelyet fog teremteni a városban.
Kétsebességes Európa: Magyarország ellenzi az új benzines és dízelautók gyors betiltását
Nyersanyaghiány, inflációs környezet és az autóipari munkahelyek védelme: egyebek mellett ezért nem támogatja Magyarország, hogy konkrét időpontot tűzzön ki az Európai Unió a belső égésű motorral...
Több mint százezer autót gyártott tavaly a Suzuki Esztergomban
2022. június 22. – 16:26
–
Weiler Vilmos
A cég a globális csiphiány ellenére is növelni tudta az árbevételét.
Feszültség és ellentmondások az új benzines és dízelautók 2035-re tervezett EU-s betiltása miatt
Kevesebb mint másfél évtizedük maradt a hagyományos hajtású autóknak az Európai Parlament szerdai döntése nyomán, pedig még az elektromobilitási versenyben élen járó európai országok sincsenek...
Háromnapos munkahetet vezetnek be a Ford kölni gyárában
2022. május 19. – 16:27
–
Pál Tamás
A világjárvány és az orosz–ukrán háború szétzilálta a beszállítói hálózatokat.
A Moody's szerint minél tovább tart a háború, annál kiterjedtebb recesszió jöhet
2022. április 19. – 23:59
–
Joób Sándor
A nemzetközi hitelminősítő szerint az orosz olaj- és földgázkereskedelem leállása globális stresszhelyzetet okozna.
Légiriadók és szankciók közepette küzd a talpon maradásért Európa autóipara
Az ukrán beszállítókra támaszkodó német márkák, például a Volkswagen-csoport és a Mercedes szenved az akadozó ellátás miatt, a nyugat-ukrajnai munkások két légiriadó közt ismét a gépsorok mellett...
Alkatrészhiány miatt leáll a Volkswagen pozsonyi gyára
2022. április 2. – 11:46
–
Bozzay Balázs
Ez a gyár kulcsfontosságú a Volkswagen csoporton belül, öt márka autóit gyártják ott.
Amikor egy rozsdás csődarab többet ér, mint az autód
Ez egy mocskos üzlet, meséli az a vidéki autószerelő, aki szerint jóformán verekedésig fajuló viták alakulnak ki egy-egy bontott autókatalizátor miatt a felvásárlók közt. A részben lopott...
A világmárka, amely most Putyin csapdájában ragadhat
Hogyan lett vezető nemzetközi márka a Renault az orosz piacon, miért vásárolta be magát a Ladákat gyártó AvtoVAZ-ba, és miért nem szabadulhat könnyen Putyin öleléséből? Belerokkan a francia cég, ha...