Autó

Roncsnak beszámított német autókat sóznak rá a figyelmetlen kelet-európai vevőkre
Szinte már vártuk ezt a trükköt, sajnos annyira logikus és életszerű.
Rossz levegőjű roncsteleppé válunk, de akkor is kell egy hely, ahol az öregebb autók 20 éves...
Megmentjük Nyugat-Európát, amikor a levetett öreg autóit megvesszük. A Földnek az a jó, ha nem vesz mindenki új autót.
„Megalázó, hogy fél órán át ott áll mögöttem” – mi vezetett az Audi-sztrájkhoz?
Az Audi problémái miatt egyre frusztrálóbb lett a légkör a győri gyárban. De közben sokan rájöttek, hogy külföldön nincsenek olyan elvárások, mint Győrben.
A magyar sztrájk megbénította az Audi német gyárát, a legrosszabbkor
Ingolstadtban amúgy is döcögött már a termelés egy korábbi stratégiai hiba miatt, a magyar munkabeszüntetés így végképp rosszul jött a németeknek.
Mi lenne, ha nemcsak az Audi, de az összes magyar autógyár leállna?
A győri Audiban a bérvita miatt állnak a gyártósorok, ezt a külkereskedelmi mérleg is meg fogja érezni. Mi lenne egy általános iparági sztrájknál?
Egyszer csak kiderült, hogy rengeteg magyar akar Bécsbe utazni
Nagyon megugrott a Budapestről Bécsbe utazók száma, de csak azóta, amióta az állami cég beállt a Flixbus informatikai ernyője alá.
Orbán Viktornak van a legkisebb fizetése a kormány tagjai közül
Nem tűnik túl logikusnak, hogy a főnökök keresik a legkevesebbet, pedig a kormányban ez a helyzet. Van olyan, aki a kormányfői fizetés tripláját viszi haza.
A villanyautók piaca őrült gyorsan növekszik, de a leginkább azért, mert még mindig kevés van belőle
Az eladási adatok szerint még nagyon messzinek tűnik az elektromos autók igazi térhódítása. Magyarországon nagyon megy a piac, de még mindig nem érte el a 2008-as szintet.
A magyar autósok tavaly 55 milliárd forintot buktak egy legális átverés miatt
Az elmúlt 18 évben pedig legalább 250 milliárd forintot vitt el az autók többletfogyasztása a katalógusadatokhoz képest.
Bemutatjuk, hogyan működik egy autógyár valójában
Korszerű körülmények között végzett biztos, de kemény munkára számíthatnak az autógyárakba jelentkező dolgozók, amit nem veszélyeztetnek sem a robotok, sem az elektromos autók.
Kövess minket Facebookon is!