RSS
Bontási munkák miatt lesz több ponton forgalomkorlátozás.
Öt és fél év után ismét teljes vonalon közlekedik a hármas metró. Naponta átlagosan 154 sofőr dolgozott a metrópótló buszokon.
A főváros Újjáéledő sugárutak 2030 koncepciójának hosszabb távon része a villamos mellett a felüljárók lebontása és a Nyugati tér teljes felújítása is. Ehhez már csak uniós pénzekre lenne szükség....
Átadták a Nyugati pályaudvar és az Arany János utca megállókat, így a metró újra a két végállomás között jár, viszont két állomáson csak áthalad a metró, hétvégén pedig továbbra is pótlóbuszoni kell.
Hétfőtől mi is megnézhetjük teljes valójában.
A Nagyvárad téren és a Lehel téren májusig még nem állnak meg a szerelvények.
Nemsokára vége a 3-as metró felújításának, dönteni kell a forgalom szabályozásáról.
A közlekedési cég állítja: elegendő metrószerelvénye van, hogy az M3 teljes vonalán menetrend szerinti forgalmat biztosítson a felújítás után.
Megkezdődött a műszaki átadás-átvétele, a Nyugati pályaudvar metróállomással együtt adják majd át.
Kérdés, lesz-e elég szerelvény, amikor már újra használhatjuk a metrót.