Szakértő a Tesla Cybertruckról: Halálos veszély a gyalogosokra és a kerékpárosokra

A Volkswagen Golf első szériája és a Vissza a jövőbe autó tervezője szerint nem a harmónia és a tökéletesség keresését képviseli, hanem az érzelmeket és a robusztusságot. A közlekedésbiztonsági...

Így lehet jól és rosszul kihasználni a villanyautók és a hibridek lassulását

Amikor a vezető felengedi a gázpedált, az autó magától lassulni kezd, a mögötte haladók pedig esetleg megijednek, mert nem világít a féklámpa. Mivel előzhetjük meg a veszélyhelyzetet és hogyan...

Tíz éve a dízeleket imádták, hamarosan szinte mindenki villanyautót vásárol Norvégiában

A Tesla piaci részesedése 20 százalék, és az északi ország 2025-től teljesen megszüntetné a belső égésű motorral szerelt új autók forgalmazását.

Áttörés előtt, tűzveszély után: itt tart a villanyautó-akkumulátorok fejlődése

Mikor gyulladhatnak ki a lítiumos áramforrások? Milyen megoldásokkal lehet megszüntetni a kockázatokat, hogyan csökken a töltési idő és az akkumulátorok ára?

A BYD lenyomja a Teslát, a Magyarországra érkező kínai márka lehet a világ legnagyobb...

Továbbra is a hagyományos autók gyártói adják el a legtöbb új autót összesen, de a Toyotának és a Volkswagennek is van félnivalója a kínai autóipar vezető márkáitól.

Így ártunk magunknak a hatalmas autók divatjával

Mennyi energiára van szükségük ahhoz a különböző autóknak, hogy tartani tudják a sebességüket? Egy hatalmas Mercedest és a Volkswagen 100 kilométerenként 1 literes fogyasztású típusát hasonlítottuk...

Novemberben több új autót adtak el az Európai Unióban, Magyarországon viszont egész évben kevesebbet

Az eladások zömét továbbra is a benzines és hibridhajtású modellek teszik ki, a dízelek iránti kereslet csökkenése folytatódik, és egyre többen vásárolnak villanyautót.

Hamarosan érkezik a legkisebb Alfa Romeo

Eleinte kizárólag elektromos hajtással készül majd, később viszont lesz belőle hibrid változat is.

A Volkswagen ragaszkodik a Golf névhez, a következő generációba jut benzinmotor is

A márka vezetője szerint fontos szerepet szánnak a GTI és az R-elnevezésnek is, ezeket a legerősebb villanyautókra ültetik majd át, a hagyományos Golf pedig plug-in hibridként folytathatja...

Villanyautós nonszensz: 4,3 millióért javítaná meg a márkaszerviz az elromlott Volkswagen e-Golfot

Az autóban mindössze 69 ezer kilométer volt, amikor gyorsításkor zörögni kezdett. A gyári előírás szerint a teljes hajtásrészt ki kellene cserélni, a villanyos Golfot eladó kereskedés pedig...

Kövess minket Facebookon is!