Amikor közbeszólnak felülről – kitálalt a minisztériumi dolgozó, hogy miként bontanak le műemléki...
2024. november 27. – 18:01
–
Cseke Balázs
Bátonyi Pétert már a riport előzetesének megjelenése után kirúgták, az országos főépítész pedig hazugsággal vádolja. A műemléki referens hivatali visszaélés gyanújával feljelentette Gulyás Gergelyt...
Nyugalomra intett egy akciózó férfit Lázár, majd megígérte Kőbánya-Kispest gatyába rázását
2024. november 26. – 16:35
–
Molnár Zoltán
A DK-s Arató Gergellyel egyeztettek a viharvert állomáson annak felújításáról, biztonságosabbá tételéről.
A kormány kitette a pisztolyt az asztalra az építőanyagok piacán
2024. november 26. – 10:35
–
Brückner Gergely
2026-tól részletes központi nyilvántartás készülhet a stratégiai jelentőségű hazai építőanyagok gyártásáról, kereskedelméről, ahogy kiviteli korlátozások és állami elővásárlási jogok is terítéken...
A szarról talán még soha nem beszéltek ennyit a parlamentben
2024. november 25. – 18:30
–
Cseke Balázs
A magyar vasút állapotáról kérdezte Arató Gergely Lázár Jánost. Egy ponton Mészáros Lőrinccel is összekeverte az építési és közlekedési minisztert, aki cserébe mezőgazdasági tanácsokkal szolgált.
Lázár Hadházynak: Lehet k. anyázni. Meg neki lehet állni a sz@rbol várat építeni
2024. november 23. – 14:45
–
Barnóczki Brigitta
Folytatódik a vita a kelenföldi káoszról, ami miatt Vitézy is beleszállt a közlekedési miniszterbe.
Lázár János újabb sikere: a MÁV-nak két óra alatt sikerült megtenni a 35 perces utat
2024. november 22. – 19:19
–
Fábián Tamás
Velence és Kelenföld között testközelből tapasztaltuk meg, ahogy ma is összeomlott az állami közlekedés Magyarországon.
Az autóipari gyártás kiszolgálásáról is szól a 600 milliárd forintos alföldi vasútfejlesztés
2024. november 21. – 23:08
–
Iván András
Lázár János azt mondta, a vonalak kiépítésére, villamosítására és korszerűsítésére európai uniós források mellett hitelt is felvesznek.
A kritikusok szerint ócska mutyi, az érintettek szerint a nagy stratégia része a vasúti...
2024. november 21. – 09:12
–
Brückner Gergely
Elég megosztóra sikerült a MÁV nyolc évre tervezett, 950 milliárd forintos keretösszegű karbantartási kiszervezése. A kritikusok szerint a munka túl drága, az állami oldal azonban magyar...
Nehéz időket él a MÁV, egy óra alatt közel 300 perc késést jelentettek be a Facebookon
2024. november 19. – 16:44
–
Dévai László
Kőbánya-Kispest és Ferencváros között például felsővezeték-hiba miatt egyenesen szünetel a vonatközlekedés.
80 percig Sajóecsegen vesztegelt egy vonat, mert kifogyott belőle az üzemanyag
2024. november 17. – 19:21
–
Nagy Bálint
A MÁV szerint műszaki hiba történt.