Közösségi média
Az egyik nagy kozmetikai láncnál betelt a pohár a közösségi médiával, és mindegyikről kivonul
A Lush teljesen szembemegy a közösségi média kegyeit kereső vállalati trendekkel, és nagyon tanulságos, hogy miért.
A Youtube tisztán üzleti érdekből őrjíti meg az emberiséget
A videomegosztón belül évek óta nyílt titok, hogy elképesztően káros, ahogyan az ajánlórendszerük működik. Mégsem csináltak semmit, mert üzletileg nem éri meg.
Egy balatoni faluban élő házaspár uralja a magyar YouTube-ot
Dancsó Péter és PamKutya videóit összesen nem látták annyian, mint a KerekMeséit. Cégportrénkból az is kiderül, mennyi pénzt hoz a legnagyobb magyar Youtube oldal.
Nyugaton a közélet uralja a Twittert, nálunk valami egészen más
A trendszetterek helyett inkább a pornó dominál a legnagyobb magyar Twitter-oldalakon, bár Palvin Barbara nagyon kiemelkedik.
A befektetők rájöttek, hogy a világ facebookozó népessége véges, és egy nap csak 24 órából áll
Üzleti értelemben a kifulladás jeleit mutatja a Facebook, vége lehet a csodálatos növekedésnek.
Előfizetéses Facebookon mesterkednek Zuckerbergék
Így szereznék vissza az emberek bizalmát az adatkezelési botrány után, de persze megmaradna az ingyenes verzió is.
Lincselések övezik a Facebookon terjedő gyűlöletpropagandát a harmadik világban
Kétezres tömeg lincselt meg ártatlan mexikói közvélemény-kutatókat, Srí Lankán pedig etnikai zavargás tört ki a Facebookon is terjedő álhírek miatt.
Instagram-sztár akart lenni, milliós tartozás lett belőle
Az Instagram-világ veszélyeire magyar YouTube-sztárok mellett egy amerikai lány esete is rávilágít.
Nehezebb lesz pénzt csinálni a YouTube-ból
A YouTube megemelte a lécet azoknak, akiknek pénzt juttat a hirdetési bevételekből.









