Klímacélok

Nem várhatunk tovább, a beavatkozásokat minél hamarabb el kell kezdeni
Itt az idő, hogy az országok újragondolják a kibocsátáscsökkentési célkitűzéseiket, és felgyorsítsák a fosszilis tüzelőanyagok kivezetését. Ez hazánknak gazdaságilag kifejezetten előnyös lenne.
A G20 megállapodott, és 1,5 Celsius-fokra korlátozza az általános felmelegedést
Az ipari forradalom előtti szinthez viszonyítva 1,5 Celsius-fokra korlátozzák.
Úgy indítják az új olaj- és gázfeltárásokat, mintha nem lenne holnap
A klímacélok eléréséhez nem szabadna új kőolaj- és földgáz-kitermelési projekteket indítani, a legnagyobb kitermelők közül azonban senki nem tartja magát ehhez.
A Siemens Energy elnöke szerint 200 eurós kvótára lenne szükség – reakciók az új uniós klímacsomagra
A politikai és az iparági vezetők elkezdték véleményezni a Fit for 55 európai uniós klímacsomag döntéseit. Többen sürgetnek gyors intézkedéseket, a zöldek szerint viszont még a nagyszabású csomag is...
Megjelent az Európai Bizottság várva várt klímacsomagja: kvótareform, megújulók, karbonvám, új...
A tagállamoknak elektromos töltés esetén 60 kilométerenként, hidrogénes feltöltés esetén 150 kilométerenként kell töltőállomásokat építeni.
Bidennek választania kell Kína és a klíma között
Az amerikai elnök egyszerre szeretné leválasztani az Egyesült Államok gazdaságát Kínáról és nagy állami támogatással felpörgetni az amerikai zöldenergia-termelést. A probléma, hogy a...
Alaposan felforgatnák Európa legnagyobb gazdaságát a Zöldek
Németország második legnépszerűbb pártja kemény klímacélokat, a takarékosság végét és a gazdaság ökológiai átformálását ígéri a szeptemberi választásokra, de előbb az erősödő bírálatokkal kell...
Júliusban elindulhat a kormány új rezsiharca Brüsszelben
Az uniós klímavédelem egyik legkomolyabb reformjának vitája kezdődik hamarosan. De milyen hatással lesz ez az országra? Bart Istvánnal és Muth Dániellel beszéltük át az e heti G7 Podcastban.
Szeretik zöldnek beállítani magukat, de az autógyártók többségének még tisztességes terve sincs a...
Az EU-ban gyártó cégek közül csak a Volvo és Volkswagen áll készen arra, hogy az uniós klímacéloknak megfelelő tempóban álljon át elektromos autók gyártására.
A klímacélok eléréséhez szükséges technológiák felét még ki sem fejlesztettük
A Nemzetközi Energiaügynökség friss jelentésének nem sok szívderítő eleme van.
Kövess minket Facebookon is!