Kína

Trump az egyik legnagyobb amerikai bolthálózatba is beleszállt, hogy megvédje az importvámokat
A Walmartnak azt üzente, hogy nyelje le a vámok okozta költségnövekedést és ne hárítsa át azt a vevőkre.
Trump vámháborúja az olajpiacot is káoszba taszíthatja
Milyen összefüggések vannak az amerikai, a kínai, az orosz, a szaúdi vagy az iráni érdekek között? A befektetők többsége továbbra is abban bízik, hogy a geopolitikai feszültségek – beleértve a...
Kína-kutató a BYD budapesti központjáról: A kínai állam kifejezetten tiltja a cégeinek a...
Valószínűleg nem a kínai kormányzat, hanem a BYD vezetése döntötte el, hogy Magyarországra hozzák a cég európai központját – mondta a Telexnek Matura Tamás. A Kína-szakértő szerint nagy kérdés, hány...
Szokatlan, kommunikációra alkalmas eszközöket találtak kínai napelempanelekben
Az inverterekbe rejtett eszközök alkalmasak lehetnek arra, hogy kijátsszanak egyes tűzfalakat.
Trump felfüggesztheti a vámokat, de az azokkal okozott károkat már nem tudja
Egy hét leforgása alatt Trump az Egyesült Királysággal és Kínával is kereskedelmi megállapodásokat jelentett be, igaz, részleteket egyikről sem tudni. Szakértők szerint tényleges változást ezek sem...
Hszi Csin-ping üzenete Amerikának: A bullying visszaüt
A kínai elnök szerint egy évszázada nem láttunk akkora változásokat, mint most, emiatt pedig elengedhetetlen a nemzetközi egység.
Magyar beszállítókat és fejlesztést ígér a BYD Szegedre, de induláskor még az összeszerelés lesz a...
A szegedi beruházás munkaerőpiaci előnyei az országon kívül csapódnak le, a magyar beszállítók megjelenése és a helyi k+f csak évek múlva jön szóba.
Újabb kínai autómárka érkezik Magyarországra
A Leapmotor két villanyautó-modellel mutatkozik be a magyar piacon.
Növelheti a kínai fegyverek népszerűségét a rövid indiai-pakisztáni háború
Kelendőbbek lehetnek az élesben korábban nem bizonyított kínai fegyverek, miután valószínűleg ezeknek köszönhetők a kezdeti pakisztáni légi sikerek.
Miután megdrágította az EU a kínai e-autókat, elkezdtek benzinest hozni
Nem sikerült megállítani a terjeszkedést, a kínai márkák piaci részesedése öt százalék fölé emelkedett.
Kövess minket Facebookon is!