RSS
A Telex Hídvita-sorozatában arról vitatkoztak szakemberek, hogy szükség van-e az új Galvani hídra Budapesten. Kell új híd Budapestre? Vagy miért ne legyen?
A Galvani híd építését azok támadják, akiknek összhangban van a terveivel, azok kiáltanak ingatlanspekulációt, akik zöld várospolitikát kérnek, írja a BFK vezetője.
A déli M0-híd átadása után két héttel már visszaállt a belső hidak forgalma, ahogy a Lágymányosi híd és a Megyeri híd se csökkentette számottevően a belvárosi dugókat, írja Lukács András, a Levegő...
A motorizációs kor előtt megépített közlekedési rendszerbe és utcahálózatba próbáljuk belezsúfolni napjaink sokszorosára növekedett forgalmát – Molnár László írása a Hídvitában.
Ezért 400 forintos dugódíj bevezetésével tervez a kormány Budapesten, írja lapunknak küldött véleménycikkében a főpolgármester közlekedésfejlesztésért felelős kabinetfőnöke.
De az építésükkel párhuzamosan el kellene bontani a nagy belvárosi közúti felüljárókat, felülvizsgálni a Lánchíd és az Erzsébet híd szerepét. A volt fővárosi főépítész érvei a Hídvitában.
Ha a belváros el akarja kerülni a hidak által gerjesztett forgalmat, akkor az utcákról el kell tüntetnie a parkolást, írja olvasónk válaszában Tóth Csaba klímavédelmi szakértő véleménycikkére.
Hídvita gordiuszi végkövetkeztetéssel. A jövő a kabinos libegő? Tóth Csaba klímavédelmi szakértő várhatóan nagy megrökönyödést kiváltó írása a Telexnek.