Fejlesztés

Megépíthették volna kétszer a Déli és a Nyugati közötti alagutat, lett helyette Budapest–Belgrád
Több százezer ember életét lehetne megkönnyíteni néhány vasúti fejlesztéssel, amelyekre évek vagy évtizedek óta nem volt pénz. Az, hogy mire költött ezek helyett a kormány, megmutatja, hol vannak a...
Szeged és Hódmezővásárhely: Hol a pénz?, Fidesz: Így jártatok
A kormány novemberben leállította a Modern Városok Programot. Hódmezővásárhelyen a Fidesz Márki-Zay Péterre próbálja kenni az emiatt elmaradó fejlesztések miatti felelősséget. Szegeden pedig, ahol...
A magyarok a semmiből is előnyt kovácsolnak, és nem kötelezni, hanem ösztönözni kell őket
A Continental veszprémi telephelye már 30 éve autóipari fejlesztések és termelési tevékenységek központja, a jubileum alkalmából beszélgettünk Sven Tschelzek kutatás-fejlesztési vezetővel arról, mi...
Óriási vasúti fejlesztést jelentettek be Ausztriában, 20 perccel rövidülne a Budapest-Bécs menetidő
Az ausztriai szakaszra tervezett jövőbeni fejlesztések egyik eredménye lehet, hogy 2 óra 20 percre csökken a menetidő.
Lázár Mészárosról: Nem tudjuk megtanítani egy gazdag embernek, hogyan kell viselkednie a 21....
Volt, aki tudott élni a kormányok adta lehetőséggel, volt, aki nem – mondta az építési és beruházási miniszter a 444-nek adott interjúban, amelyben főként vasútfejlesztésről beszélt.
Vitézy–Lázár-csörte: hogy lett az óvatos beszólogatásból nyílt bírálat?
Ritka a Fidesz világában, hogy valaki belülről, hosszan és alaposan bírálja a kormány, azaz a szaktárca lépéseit. Az elmúlt hónapokban ez történt, és a MÁV állapotát nézve várhatóan nem is fejeződik...
Új Duna-hidat tervez a Gubacsi híd helyére a kormány
Összesen bruttó 107 milliárd forintnyi vasútfejlesztési projekthez 48 milliárd forintnyi uniós pénzt használnának fel.
Újabb 65 milliárdból folytatódnak a vasútfejlesztések Debrecen környékén
Szijjártó Péter szerint „Kelet-Európa egyik legjelentősebb ipari intermodális terminálja” jöhet létre a város mellett.
Kövess minket Facebookon is!