Új kínai autók: az 5 millió forintos villanyautó sem gagyi, de az ezer lóerős luxusterepjáróra is...
május 1. – 20:51
–
autóMAGAZIN
Őrült fejlesztésekkel és ígéretes új típusokkal találkoztunk a Pekingi Autószalonon, ahol kiderült az is, mi minden érdekli az autóra éhes tömeget, ha nem az ár és a két felöltés közt elérhető...
Akár 1400 munkás is elférhet a szegedi BYD-gyár konténervárosában a látványtervek alapján
április 22. – 22:12
–
Legény Dániel
A legközelebbi lakott területtől a lehető legmesszebb, egy forgalmas főút mellett fognak lakni a kínai gyárépítő munkások.
Reuters: Elkaszálták az olcsó Tesla tervét, Musk: A Reuters ismét hazudik
április 8. – 15:24
–
Zách Dániel
A Model 2-ként emlegetett típus kilencmillió forintnak megfelelő összegbe került volna, de a Tesla elkésett a tervezéssel és a megvalósítással, így kínai versenytársak előzhetik meg.
A 4 millió forintos és az 1000 kilométeres hatótávú villanyautók trükkjei
április 1. – 13:45
–
autóMAGAZIN
Drasztikus árcsökkenés és hatótáv-növekedés várható az újfajta, sóalapú villanyautó-akkumulátoroktól, amelyek valódi forradalmat hozhatnak. De van néhány hátrányuk is.
Az EU visszamenőleges vámokat is kivethet a kínai elektromos autók behozatalára
március 7. – 10:40
–
Aradi Hanga Zsófia
Az európai gyártók védelmének érdekében.
Orbán: A magyar gazdaságtörténet egyik legfontosabb beruházása érkezik Magyarországra
február 24. – 11:33
–
Thüringer Barbara
A kormányfő szombaton a Karmelitában fogadta a kínai BYD autógyár vezetőségét.
17-szeres áron adhatja tovább a gazdáktól megvett földeket Szeged a BYD-nak
február 22. – 16:39
–
Fehér János
A város szerint nem nyerészkednek a földeken, az ipari fejlesztéshez szükséges munkálatok nö
Ilyen vezetni a BYD húzómodelljét, ami a Tesla sikerét szárnyalná túl
február 17. – 12:18
–
autóMAGAZIN
A szegedi gyárat építő kínai BYD középkategóriás villanyautója, a Seal erősebbik verziója akár egy Porsche 911-et is képes faképnél hagyni, hétköznapi használhatósága és ár-érték aránya szintén...
33 év után bezárja Opel-szalonját a Schiller, hogy a kínai BYD forgalmazásába kezdjen
február 2. – 10:35
–
Aradi Hanga Zsófia
A cég azért vált a kínai márkára, mert „az elektromos közlekedésben látja az autószektor egyik lehetséges jövőjét és a gazdasági perspektívát”.
Közlekedés a szegedi BYD-gyárhoz: kicsit sem lesz olcsó
február 1. – 13:43
–
Móra Ferenc Sándor
A gyárat, amelyben ezrek dolgozhatnak majd, a város határában húzzák fel. A közlekedés megoldása a város feladata, és több százmillió forintba is kerülhet.