A Szegeden gyárat építő BYD bődületes összeget költene arra, hogy mesterséges intelligenciával...
5300 milliárd forintnyi pénzt költenének intelligens technológiáik fejlesztésére.
A villanyautó vagy a plug-in hibrid élhetőbb? A BYD-nek kétféle válasza van a kérdésre
A gyorsan terjeszkedő kínai gyártó Seal U-modelljei tisztán elektromos hajtással akár 500 kilométert is megtehetnek két feltöltés között, a hálózatról tölthető hibrid viszont sokkal olcsóbb és ebben...
Lázár újra megígérte, lesz harmadik Tisza-híd Szegeden
A miniszter szerint biztosan lesz elég pénz a BYD-gyárhoz szükséges állami beruházásokra. A városi közlekedés, de még a szennyvíz- és az ivóvízhálózat fejlesztésére is ígéretet tett, miután tárgyalt...
Az Egyesült Államokban gyártana akkumulátorokat a CATL, ha Trump vevő az ötletre
Egyszerre lenne logikus és meglepő fejlemény, ha a kínai gyártó megtelepedhetne az USA-ban.
A Reuters szerint a BYD mérlegeli, hogy Magyarországra költöztesse európai központját
A cég a Szegeder megkeresésére nem kívánta kommentálni az értesülést. Csütörtökön egy kínai delegáció járt Szegeden.
Két hónap alatt majdnem kétszázezer új dolgozót vett fel a BYD
És a gyártási kapacitását is brutális ütemben bővítették.
Először hagyta le a BYD bevétele a Tesláét
A harmadik negyedévben a kínai cég eladásai verték az amerikait, de Elon Muskék profittal még jobban állnak.
Friss drónfelvétel mutatja, milyen hatalmas lesz a Szeged mellé épülő BYD-gyár
A valaha volt legnagyobb szegedi épületet húzzák fel Kínából hozott alapanyagokból.
Megszületett a döntés a Kínában gyártott villanyautókra kivetett európai uniós büntetővámról
A rendelkezés csütörtökön hatályba léphet, a vám az autógyártótól függően akár 45,3 százalék is lehet.
Szeged közel 12 milliárd forintért adott el egy területet a BYD-gyárnak
Az önkormányzat 161 hektár területet adott át a kínai befektetőnek, felgyorsulhat az építkezés, de a befolyó összeg nem lesz mind a városé.
Kövess minket Facebookon is!