Megépíthették volna kétszer a Déli és a Nyugati közötti alagutat, lett helyette Budapest–Belgrád
Több százezer ember életét lehetne megkönnyíteni néhány vasúti fejlesztéssel, amelyekre évek vagy évtizedek óta nem volt pénz. Az, hogy mire költött ezek helyett a kormány, megmutatja, hol vannak a...
Megerősítette a Miniszterelnökség: a fővárosi építési és fejlesztési ügyek átkerülnek Lázár...
A BFK grandiózus, több ezermilliárd forintos budapesti fejlesztési terveit eddig a Gulyás Gergely vezette Miniszterelnökség felügyelte.
Lázár alá kerülhet Budapest fejlesztése, sokan a BFK megszüntetésétől tartanak
Az új építési és beruházási miniszter sosem rajongott a fővárosi beruházásokért, már Tarlósnak sem akart pénzt adni a 3-as metró felújítására.
Tavat, napozórétet építenek a Városmajor közepébe az új tervek szerint
Az OpenSpace Kft. és a Deicler Jakab Építész Stúdió Kft. nyerte a közpark átfogó fejlesztésére kiírt tájépítészeti tervpályázatot.
Elmeszelte a bíróság a 337 milliárdos Déli körvasút projekt környezetvédelmi engedélyét
A pert az újbudai civilek indították, mert már így is elviselhetetlen szerintük a zaj a tehervonatok miatt, és ez még a tervek szerint duplájára nőne.
850 millióért készíti a Duna alatti vasúti alagút környezetvédelmi tanulmányát a Főmterv
Az alagút Kelenföldet köti majd össze a Nyugatival, a Széll Kálmán tér érintésével.
Látványterveken a megújuló Rákospalota-Újpest vasútállomás, lesz, ahol akár százzal is mehet majd...
Tágas, akadálymentes peronok, sok biciklitároló és felújított megállók váltanák a mostani lepukkant állomást.
Itt a Budapest Fejlesztési Központ kétéves mérlege: rengeteg terv, kevés kivitelezés
Első két évében számos fővárosi fejlesztésbe fogott bele az állami fejlesztési forrásokban gazdag, árnyékvárosházának csúfolt BFK, és ezek mellé még jó párat át is vettek a nem túl rózsás anyagi...
Több fa lesz a budai fonódó villamos mellett a Műegyetem rakparton
Leültek a fővárosi önkormányzat és a BFK vezetői, és megállapodtak, hogy a villamosvonal meghosszabbítása után legalább 30-40 fával több lesz a tervezettnél.
Budapesti főpályaudvarrá fejlesztik a Nyugatit, vasúti alagutat építenek, a felüljárót pedig...
Erre írtak ki most tervpályázatot, 12 neves építésziroda készíthet terveket. Kell a hely a majdani Kelenföldre tartó alagútnak, meg hosszabb távon az 5-ös metrónak.
Kövess minket Facebookon is!