El a kezekkel a sajtótól! Támogatás!

V-Híd

Mészáros Lőrinc vasúti cége kipróbálta, milyen, amikor a piacról kell munkát szerezni. Nem...
„Radikális változásokat” jelentettek be a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő, vasúti fuvarozással foglalkozó V-Híd Cargo Zrt.-nél. A cég nem egészen két éve alakult, de már most szabadulna a...
Tíz évvel a Budapest–Belgrád bejelentése után a kormány észrevette a térképen Szegedet
A végéhez közeledik a Budapest–Belgrád-vasútvonal újjáépítése, amire 800 milliárd forintot költ el Magyarország. A kormány időközben bejelentette egy párhuzamos vasútvonal megépítését is, és most az...
12 állami beruházás, 251 milliárd forint, egyetlen nyertes. Ki lehet az?
Több százmilliárd forintot költ az állam az akkugyáraknak szükséges infrastruktúra kiépítésére, megpróbáltuk összegyűjteni, kik nyernek az ezekre kiírt közbeszerzéseken.
Az akkugyárak országa leszünk, és néhányan tízmilliárdokat keresnek ezen
Több százezer négyzetméternyi gyártócsarnok, több tízmilliárdos vízvezeték- és vasútfejlesztések: néhány szerencsés vállalkozónak hatalmas megrendeléseket jelent az akkumulátorgyárak építése. Az is...
Közbeszerzés nélkül köt milliárdos szerződéseket a MÁV leányvállalata, kormányközeli cégek is...
A Mészáros Lőrinc-féle V-Híd Zrt.-vel például összesen 10 milliárd forint értékben kötött szerződéseket az állami cég az utóbbi pár évben.
Nekiment Lázár János Mészáros Lőrinc egyik legfontosabb cégének
„Tetszettek volna gyorsabban, olcsóbban és jobban dolgozni!”, üzeni a miniszter Mészáros Lőrinc cégének, ami szerinte megzsarolta megrendelőjét, az államot.
50 milliárd forint tiszta profitot vehetett ki tavaly Mészáros Lőrinc a legnagyobb vasútépítő...
25 százaléknál magasabb nyereségrátával dolgoznak az állami megrendeléseken.
A Lánchíd felújításán is dolgozó, négymilliárdos forgalmú hídépítő céget vett Mészáros Lőrinc
Az Acélhidak a Lánchíd mellett a Nemzeti Atlétikai Központ gyalogos hídján is dolgozott, 2022-ben majdnem 200 millió forintos profittal zárta az évet.
Szijjártó biztosra ígérte, de nem tudják átadni a Szeged és Szabadka közötti vasutat október 23-ra
A magyar szakaszon nem készültek el határidőre. Legkorábban november közepén adhatják át a vonalat a személyforgalomnak.
Nem tudják befejezni a kínaiak a Budapest–Belgrád építését, és ez még súlyos tízmilliárdokba...
A Budapest–Belgrád-vasútvonal egyik legfontosabb feladatát elvállaló kínai cég képtelen elvégezni a szerződés szerinti munkáját. Emiatt lehet, hogy ki kell rúgni őket és új alvállalkozót keresni,...