Stellantis
Lengyelországban gyártják és már rendelhető az egyik legolcsóbb kínai villanyautó
A Leapmotor csupán néhány éve létezik, de hamar meglátta benne a lehetőséget a sokmárkás Stellantis, ezért mostanra a cégben résztulajdonos az európai autóipari óriás.
Egyre messzebb kerül Európa a saját akkuipar kiépítésétől
A kínai versenytársak és az amerikai állami támogatások miatt szenvednek az európai szereplők, megrendeléseket buknak és beruházásokat halasztanak el.
Lengyelországban gyártják Európa legolcsóbb villanyautóját
Az Alfa Romeo, a Citroën és a Peugeot gyártójának lépése frappáns megoldás a kínai autódömping jelentette kényszerhelyzetben, ráadásul a kínai eredetű Leapmotor T03 még a Dacia Springnél is...
A Stellantis vezére szerint az EU és az USA saját magának állít csapdát, ha védővámmal akarja...
Hiába védené rövid távon a hozzájuk hasonló gyártókat egy ilyen eszköz, Carlos Tavares szerint rossz megoldás menekülni a verseny elől.
Nagyon olcsó kínai autókkal árasztja el az európai piacot az Alfa Romeo, a Citroën és az Opel...
A Stellantis szeptembertől kilenc európai országban kétszáz helyen fogja kínálni a Leapmotor két elektromos hajtású modelljét, majd a kereskedések száma két éven belül ötszázra nő.
Jó nagy balhé lett az új Alfa Romeo megjelenéséből
A márka újdonságát először a külseje miatt érte kritika, de nemcsak a márka rajongóit sikerült felbosszantani, hanem az olasz kormányt is, ami az utóbbi évek egyik legviccesebb politikai botrányát...
Légzsákhiba miatt közel 300 ezer autót hív vissza a Chrysler és Dodge
A légzsáknyitást végző pirotechnikai patron gyártási hibája egy baleset során életveszélyes sérülést okozhat az autók utasainak, az Egyesült Államok piacán eladott példányokban.
Gyatrák a szegedi üzemnyitást tervező kínai autógyártó fenntarthatósági mutatói
A Mercedes, a Stellantis, a Volkswagen a fenntarthatósági lista élén végzett, a BYD viszont csak két globális autógyártót előzött meg.
Ez a Peugeot megmutatja, hogyan fogyaszthat keveset egy nehéz villanyautó
Az előző Peugeot 3008 az európai Év Autója volt, és az új generáció is bekerült a díj idei döntőjébe. Elsőként a tisztán elektromos verziót próbáltuk ki.
Gabrielláék Opeljében 40 ezer kilométer után motort kellett cserélni, de az autó már a hazaúton...
A motor teljesen tönkrement, aztán cserélték a vezérlést, az elektromos kábelkötegeket. Olvasónk esete nem egyedi. Franciaországban csoportos perre készülnek az ugyanilyen motorral gyártott Opelek,...









