Reklám

RSS

Snoop Dogg mindenkit átvert: nem áll le a szívással, csak egy füstmentes, mobil tábortüzet reklámoz

Mindenki fellélegezhet, nem igaz a múlt hét legsokkolóbb híre.

Ha nem akar fizetni a hirdetésmentes Facebookért, íme néhány adatvédelmi lépés, amik ingyen is...

Ha belefér, érdemes fizetni azért, hogy a Meta ne használja fel a személyes adatainkat, de az ingyenes változatnál is van néhány trükk, amivel kirugdoshatjuk a techóriást a fehérneműs fiókunkból.

Már Magyarországon is fizethetünk a reklámmentes Facebookért

Asztali gépen havi 3800 forint az előfizetés, telefonon kicsit több.

Scarlett Johansson beperli az MI által generált képmásával és hangjával visszaélő appot

Úgy tűnt fel egy reklámban, hogy semmi köze nem volt hozzá. Jogi lépéseket tesz.

A Telex a hirdetők számára is az egyik legértékesebb híroldal

Itt található a legtöbb minőségi hirdetés, és itt a legkisebb a reklámzaj.

8 milliárd forint értékben hirdetett az MVM két év alatt, majdnem háromnegyedét a kormánymédia kapta

5,7 milliárd forintért hirdettek a TV2-csoport és a KESMA felületein.

Engedély nélkül használták Tom Hanks AI-verzióját egy reklámban

Fogászati biztosításhoz használták az arcát, az Instagramon jelezte a visszaélést.

Eddig csak idegesítőek voltak a személyre szabott reklámok, most már félnünk is kell tőlük

Több izraeli kibercég is olyan szoftvert fejlesztett ki, amellyel internetes reklámokon keresztül nemcsak megfigyelni lehet emberek egészen specifikus csoportjait, hanem kibertámadásokat is...

Létezik egy Martin Scorsese-film Robert De Niróval, Brad Pitt-tel és Leonardo DiCaprióval, és ön...

70 millió dollárból készült 2015-ben, és Kínán kívül nem mutatták be sehol a mozik.

Rogán-Gaál Cecília lapja a bulvármezőnyben is gyenge, mégis milliárdos profitokat termel

A Sarka Katával közösen birtokolt TWN.hu kiadójánál 10 forint bevételből 9 nyereséggé válik. A hirdetőknek fontos mutatók alapján a cég reális forgalma nagyjából a tizede lenne a mostaninak, de a...

Kövess minket Facebookon is!