Politikai hirdetés
A Megafonnak nem ízlik a politikai hirdetések utáni világ
A Meta döntése miatt eljött a tökéletes alkalom, hogy a milliárdokból felépített kormánypárti influenszerek megmutassák, mit tudnak önerőből. Az eredmény: több melóval, egy eseményekkel teli...
A Meta a Fidesz-frakció hirdetéseinek 84 százalékát letiltotta szabálysértés miatt
A szűrőn fennakadt hirdetésekre 6 és 7,3 millió közötti összeget szánt a frakció.
A Harcosok órája mutatja meg, hogyan próbálkozik a Fidesz a tiltás után is politikai hirdetésekkel
A novembertől Igazság órája néven futó műsort alig nézik, de Németh Balázs szerint nem is ebben kell mérni a sikerét – az nem világos, hogy akkor miért próbálják a nézőszámot még most is...
Ellen kell állnunk Donald Trump és a techóriások szentségtelen szövetségének
Teljesen életbe lépett a politikai reklámok uniós szabályozása, de több USA-beli techcég inkább letiltotta az ilyen hirdetéseket. A szabályozás egyik felelőse a Telexnek azt mondta, a Meta...
A Google nem számolt azzal, mi van akkor, ha a Fidesz nem nyilatkozik arról, hogy a hirdetése...
A már futó hirdetéseknél ugyanis önbevallásra hagyatkozik a Google. A szakértők sem látják át teljesen, mi is történik a cég hirdetési platformjain, így azt sem tudni, hány új, művészeti hirdetésnek...
Szponzorált gyűlölet: így támadtak magyar újságírókat és civileket Facebook-hirdetésekkel
Magyarországon 2024 júliusa és 2025 júniusa között 193 politikai hirdetésben támadtak célirányosan újságírókat és civileket. Többet kormányközeli háttérintézmények vagy épp a Szuverenitásvédelmi...
18 milliárd forint elköltése után tűnnek el a politikai hirdetések a Facebookról
Az összeg túlnyomó része a Fidesz üzeneteinek kihangosítására ment el, így nekik fog legjobban fájni a reklámok hiánya. A kampányfinanszírozási szabályok olyan szintű megcsúfolása volt ez, hogy...
Már a Facebookon sem lehet politikai hirdetéseket futtatni
Október 6-ával a Google után a Meta is bezárta ezt az ajtót. Az egyelőre jó kérdés, hogy ez az aktív hirdetéseket hogyan fogja befolyásolni.
Több mint 650 milliószor futottak le három hónap alatt a Nemzeti Ellenállás Mozgalom Magyar Pétert...
A szervezet több mint 600 millió forintot költött a Facebookon és a YouTube-on az MI-generált hirdetésekre. Rejtély, hogy miből.
A Fidesz egy lengyel cégen keresztül csúsztatja át a politikai hirdetéseit a Google szűrőjén
A Google adatbázisa szerint egy lengyel marketinges cég fizeti a Fidesz elvileg tiltott reklámjait. A cég tagad, a Fidesz hallgat, de úgy tűnik, a szuverenitáson nem esett csorba.









