Politikai hirdetés

Csúnyán besült az új fideszes kommunikációs csodafegyver
A Harcosok órája első adásainál még sikerült pénzzel elfedni a valóságot, de aztán kiderült, hogy Magyar Péter élő videóinak a tizedét sem tudja hozni nézettségben, bármilyen fideszes nagyágyút...
A Meta leállítja a politikai tartalmú hirdetéseket az EU-ban, meg sem próbálnak megfelelni az...
Az EU-szintű szabályozás célja, hogy visszaszorítsa a választásokba való külföldi beavatkozásokat és a politikai dezinformációt.
Egész Európa legdrágább politikai hirdetési kampányát folytatja YouTube-on a Nemzeti Ellenállás...
De az európai top 10-be a költések alapján befér még a Fidesz, a Mediaworks, a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Szuverenitásvédelmi Hivatal is.
Végelszámolás alatt álló cég a legnagyobb hirdető a magyar Facebookon
Az Aktuális Média Nonprofit Kft. május 17. és május 23. között több mint 15 millió forintot költött hirdetésre, ezzel bőven megelőzve a Fideszt vagy Orbán Viktort.
Megszűnnek a politikai hirdetések a Google-on és a Youtube-on az EU-ban
Egy új rendelet miatt a Google inkább úgy döntött, a jövőben egyáltalán nem szolgál ki politikai hirdetéseket a felületein, valamint a Youtube-on.
Homályos hátterű dollármilliárdokat égetnek el az amerikai pártok, hogy minden csapból a...
Irtózatos összegekkel tolták meg a kampányt a demokraták és a republikánusok is, de Kamala Harriséknek sikerült fölénybe kerülniük ebben Donald Trumpékhoz képest. Még 2024-ben is a tévé a...
A pártok közül a Tisza költött a legtöbbet Facebook-hirdetésekre az elmúlt egy hónapban
A Facebookon hétmilliót költött az elmúlt 30 napban Magyar Péter pártja.
Egyetlen nap alatt 62 millió forintért hirdették a fideszes propagandát Facebookon
A Békemenet napján magasabb fokozatba kapcsolt a közösségi médiás mozgósítás is.
„A kettős gyilkosság óta tudjuk, mire képes a baloldal” – így imádkozik Ficóért egy csepeli plébános
A hívek azt is megtudhatják, hogy „Szlovákia békepártiságával útban volt a pénz urainak is”.
Kövess minket Facebookon is!