Plug-in hibrid

Több mint kétszer annyi kínai autót adtak el novemberben Európában, mint egy éve
A két legkeresettebb kínai márka a BYD és az MG volt, de nem a tisztán elektromos hajtású modellek húzták felfelé az ázsiai márkák eladásait.
Életjel a Mitsubishitől: az új Outlander nemcsak praktikus, de vezetni is jó
A típus korábbi generációja volt az egyik első hálózatról tölthető hibrid az európai piacon, ezért kíváncsiak voltunk, hova jutottak közel húsz év és néhány súlyos válság után a Mitsubishi fejlesztői.
Ilyen vezetni az új Audi Q3-at luxusautókból származó trükkös extrákkal, kézi váltó nélkül
A részben Győrben gyártott típus bemutatóját valamiért Skóciába szervezték, ahol a bal oldali közlekedés ellenére bal kormányos tesztautókat próbálhattunk ki. Túléltük, és közben jó sok...
Frappáns megoldás kényszerhelyzetre: kipróbáltuk a Ford Ranger plug-in hibridet
Papíron három liter benzint fogyaszt, tisztán elektromos hajtással is mehet, és hatalmas az utastere, mégis megdöbbentő, hogy mire használják a legtöbben a Ford munkaautóját.
Egy több mint 40 milliós autóban is lehet nehéz napod
A Volvo XC90 egy pesti garzonlakás áráért kínál végtelen utas- és csomagteret, nagyon kényelmes üléseket, kiváló minőségű hangrendszert és elképesztő menetteljesítményt. Amikor viszont városban...
Az új BMW M5 nehezebb, mint valaha, de vajon ettől rosszabb vele menni? Kipróbáltuk
A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt sportlimuzin több mint 2,4 tonnás tömege fél tonnával haladja meg az elődmodellét, de csak ezzel a kompromisszummal maradhatott legalább részben benzinmotoros.
A BYD változtat korábbi tervein: elektromos mellett hibrid modelleket is gyártanának Szegeden
Első körben évente 150 ezer autót gyártanának Magyarországon, ezt később kétszer ennyire skálázhatják fel.
Magyarországi tervein is változtatott a BYD az európai terjeszkedésének kudarcai alapján
Több intézkedést is elfogadott a cég a hibáiból tanulva. Szegeden olyan mérnököket is alkalmaznának, akik az európai ízléshez igazítanák az autóikat.
Újraszámolták, hogy mennyit fogyasztanak valójában a plug-in hibridek, az eredmény kijózanító
A papíron 1,5 liter / 100 kilométeres átlag a való életben a többszöröse, ahogy az európai gyártók számára különösen fontos szén-dioxid-kibocsátás is. A hálózatról tölthető típusokat sokszor...
Az új Prius már nem a taxisok Toyotája
Autóipari paradoxon lett a Toyota Priusból. A fogyasztásfetisiszták egykori álma úgy megy, mint egy Golf GTI, napszemüveg nélkül is rá lehet nézni, 17,5 millió forint az alapára, a célközönsége...
Kövess minket Facebookon is!