A 2010 után született gyerekek figyelmi stílusa eltér az idősebb generációétól, állapították meg az ELTE pszichológusai.
mobil
RSS
A dél-koreai gyártó telefonos üzletága az elmúlt öt évben 4,5 milliárd dolláros veszteséget okozott.
Követik a konkurens Apple példáját.
Az App Annie jelentése szerint idén összesen 120 milliárd dollárt költhetnek mobilos játékokra az emberek.
A Wild Rift egészen kiválóan költöztette át a szupernépszerű League of Legendset mobilra, és már a bétatesztben meglepően szórakoztató élményt tud nyújtani. Még ezzel a hátszéllel sem biztos, hogy képes lesz meghódítani a nyugati játékosokat, de ha egyszer eljut Kínába, ez már mindegy.
A fejlesztés állapotáról kiszivárgott egy belső prezentáció.
Nem kell már arra figyelnünk, hogy legyen nálunk készpénz, elég a mobil is.
A kínai cég értékesítése 42 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben.
Se nem túl eredeti, se nem túl szép, mégis mindenki rá van akadva. Az Among Us nyomozós-gyilkosos játék az idei év legnagyobb videójátékos meglepetése, de mitől lett hirtelen ilyen népszerű, és miért ilyen szórakoztató?