Egy vonatból kettőt csinált a MÁV, egy rendszerhiba miatt megduplázódott a helyjegy ára az I....
szeptember 17. – 16:04
–
Tenczer Gábor
A Tokaj InterCityn szeptembertől át kell szállni a miskolci állomáson pályafelújítás miatt. Olvasónknak ezért kétezer helyett négyezer forintjába kerül a helyjegy és a különbözeti jegy.
Álmosan indul a reggel a Keletiben, a vonatok egyharmada még külső állomásról indul
Kedd hajnaltól fokozatosan újraindult a forgalom a pályaudvaron, de a tizenkét darab, reggel 7-kor induló vonat közül négy még máshonnan fut ki.
Lázárnak is beszólt Vitézy Dávid, aki soha ennyi késést nem látott még a vasút történetében
augusztus 10. – 19:40
–
Nyilas Gergely
Kétharmados többségben vannak a késéssel érkező InterCity-k és más feláras országos vonatok.
Lázár és Vitézy csúnyán összekapott a vonatok késésein
július 19. – 04:49
–
Tenczer Gábor
Vitézy szerint már nagyobb eséllyel késik az Intercity, mint hogy pontos legyen, Lázár szerint viszont ez pont Vitézynek köszönhető.
Decemberben új MÁV-menetrend jön, az Intercity járatokon nő a menetidő
2023. november 29. – 05:06
–
Bakró-Nagy Ferenc
A menetrend kialakításakor figyelembe vették az utasok visszajelzéseit, kéréseit.
Lerobbant a Ljubljanába tartó IC Pétfürdőnél, a sínekre ugrálhattak le az utasok
2023. október 28. – 11:38
–
Előd Fruzsina
Mozdonyhiba miatt közel másfél órát kell várniuk az állomáson, ahová több száz métert kellett visszagyalogolniuk.
„Én ezt nem csinálom” – 40 perccel kell többet utazni a szegedi vonatpótlás miatt
2023. szeptember 12. – 14:25
–
Szűcs Dániel
Több mint két hónapig buszokkal és tram-trainekkel pótolja az intercityket a MÁV Szeged és Kiskunfélegyháza között. Megnéztük a macerás vonatpótlás első napját.
A biztosítórendszer állította meg a tehervonatot, ami egy intercityvel haladt szemben
2023. augusztus 28. – 07:31
–
Nagy Bálint
A két vonat 400 méterre állt meg egymástól.
Elismerte a MÁV, hogy 40-50 év a vonatai átlagéletkora, és csak az összes kocsi negyedében van...
2023. augusztus 3. – 08:54
–
Barnóczki Brigitta
Azt is közölték, hogy szervizeléssel és karbantartással önmagában már nem megőrizhető a versenyképességük.
Hiába olcsó, ha nem működik – miért hullik darabjaira a szemünk előtt a MÁV?
2023. július 20. – 16:16
–
Nagy Bálint
Leszakad a vezeték, sétálnak az utasok, megéget a vonat. Beigazolódni látszik, amitől többen is tartottak: a MÁV a jelenlegi járműparkjával és infrastruktúrájával nehezen tudja ellátni a feladatát....