Forgalomcsillapítás

RSS

Személyesen még senki se mondta nekem, hogy autósüldöző

Rádai Dániel, Józsefváros alpolgármestere, élharcosa a közterek élhetőbbé, a járdák járhatóvá tételének, aki szerint a Fidesz érdeke, hogy Budapesten minél nagyobb probléma legyen a köztéri...

Elkezdődött a parkolóhelyek megszüntetése a Józsefvárosban

Kedd reggel a Krúdy utcában kellett elállniuk az autósoknak, a munka végén több járda jut a gyalogosoknak.

A nagy budapesti forgalomlassítási terv: így nem lenne 27 év múlva halálos a baleset

A szerdán elfogadott közlekedésbiztonsági reform nagyot csökkent a sebességhatárokon, az autóforgalmat mérsékelné a gyalogosok, kerékpározók javára, és kamerákkal, átépítésekkel kényszerítené ki a...

Autóklub: Korlátozottan, de használhassák az autók a Lánchidat

Az autós szervezet szakértő szerint a régi forgalmi helyzet se volt jó, de az sem, hogy ki vannak tiltva az autósok a hídról.

Őrsi Gergely: Az agglomerációs forgalom nemcsak az utakat, hanem az életet teszi tönkre

Egy plusz villamosmegállóval indult, gyorsan a polgárháborúig jutott a beszélgetés a Margit körút forgalomcsillapításáról.

Bécsben mindenki fizet a parkolásért, egyre kevesebben használnak autót a városban

Az osztrák fővárosba 2040-ben már csak elektromos gépkocsik hajthatnak be. Offenzíva indult a napenergiára áttérésre a fűtés terén, új parkok épülnek. Interjú Jürgen Czernohorszky városi...

Kerékpárosklub: Várostörténeti hiba lenne visszaengedni az autókat a Lánchídra

Hamarosan befejeződik a Lánchíd felújítása, de a fővárosi önkormányzat még nem döntött a sorsáról. A Magyar Kerékpárosklub elnöke szerint ha hosszabb távon úgyis kerékpárosbarát lesz a Lánchíd,...

Egy hétig székek és asztalok állnak be tíz parkolóhelyre Budapest belvárosában

Kipróbálják, milyen az, ha a város nemcsak a parkolásról szól, hanem mondjuk a minikoncertekről.

Több fővárosi kerületben is jöhet a 30 kilométer/órás sebességkorlátozás

Forgalomcsillapítási tervet készít a fővárosi önkormányzat, őszre meglehet az átfogó stratégia, írja a Népszava.

Pesti alsó rakpart: miért tesszük a garázst a nappaliba?

A Duna-part Budapest nappalijának mondható, a nappali viszont nem garázs. Nem visszük be az autónkat, a motorkerékpárunkat – írja Erő Zoltán, Budapest főépítésze a Rakpartvitában.

Kövess minket Facebookon is!