A használtautó-vásárlás buktatói a hirdetési trükköktől a becsapós adásvételi szerződésen át a...
A tizenöt éves Alfa Romeóról a vásárlás után, a szervizben derült ki, hogy több mint 2 millió forint lenne a javítása, a Mercedes kisbusznak pedig több százezer kilométerrel tekerték vissza a...
Mostantól akár három évig is visszaviheti elromlott okostévéjét
A jövőben a 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, 250 000 forint eladási ár felett három év lesz a kötelező jótállási idő.
Csere helyett a javítást segíti az EU az elromlott eszközöknél
Az Európai Parlamentben szinte egyhangúlag megszavazott irányelv többek között előírja, hogy a cégek nem akadályozhatják szoftveresen vagy hardveresen a javítást.
Kitiltás magyarázat nélkül, visszaszerezhetetlen profilok – kalandjaink a techcégek...
Örökre letiltott a PayPal egy banális tévedésért, de már a korlátozás oka is nehezen derült ki, és csak azért volt visszaút, mert újságíró vagyok. A Facebooknál és a Google-nél is nehézkes,...
Szigorít az EU a fogyasztókat átverő címkéknél és állításoknál
Nem lehetne alaptalanul biónak nevezni különféle termékeket vagy szükségtelenül lecseréltetni azokat.
A bírósági ítéletekkel egyenértékű döntéseket hozhatnak a békéltető testületek idéntől
A döntés ellen fellebbezni nem lehet, csak a hatályon kívül helyezését lehet kérni a bíróságtól.
Hajrázott a parlament: csak szerdán több mint 20 törvényjavaslatról szavaztak
Szabályozzák a gyerekek után járó szabadnapokat, emelkednek a fogyasztóvédelmi bírságok, félhetnek a szegregáló iskolák, kreditrendszert vezetnek be a börtönökben.
Villanyautós nonszensz: 4,3 millióért javítaná meg a márkaszerviz az elromlott Volkswagen e-Golfot
Az autóban mindössze 69 ezer kilométer volt, amikor gyorsításkor zörögni kezdett. A gyári előírás szerint a teljes hajtásrészt ki kellene cserélni, a villanyos Golfot eladó kereskedés pedig...
Csere helyett az elromlott készülékek javítását segítené az EP
Az Európai Parlament szinte egyhangúlag szavazta meg, hogy az eladók a javítást részesítsék előnyben, amíg tart a garancia.
Négyszer lett az év motorja Európában, de 100 ezer kilométeren belül tönkremehet
A Peugeot-k, Citroënek és Opelek leggyakoribb, Puretech nevű benzinmotorja korszerű, alacsony a károsanyag-kibocsátása, de kockázatos vele használt autót venni, és erről egy darabig a gyártók sem...
Kövess minket Facebookon is!