Annyi használt autót vesznek a magyarok, mint még soha
Egyetlen hónap alatt majdnem 80 ezer autó cserélt gazdát.
Az Alfa Romeo, a Citroën, a Fiat, az Opel és a Peugeot gyártója elkezdi visszavágni a benzines és...
Ezzel próbálják meg elkerülni a súlyos bírságot, amit jövőre minden gyártónak fizetnie kell, ha nem ad el elég villanyautót.
A vizet pöfögő hidrogénautó csak addig tűnik tisztának, amíg nem tudod, honnan származik az...
A jövő energiahordozójának tartott hidrogén a világegyetem leggyakoribb eleme, ám tiszta formában kevés van belőle, előállítása pedig egyelőre környezetszennyező. Mi kellene ennek megváltozásához?
A Ferrari új csúcsmodellje több mint 1,4 milliárd forintba kerül, de versenytechnikát ígér közúti...
Az új F80-ból mindössze 799 példányt gyártanak, és az 1200 lőerős sportautók zöme ezúttal is gyűjtőkhöz kerül, ahogy a korábbi csúcsmodellek is.
Tízezreket spórolhat, aki átnézi a kötelező biztosításokat, de sokan mégsem törődnek ezzel
Valaha nem lehetett nem észrevenni, hogy a KGFB-biztosítások évfordulója közeledik. Ma már nincs ilyen koncentrált kampány, és ez alapvetően jó, de sokan éppen emiatt alszanak el, és nem váltanak...
A terelőbóják közé hajtott és kilométereket ment forgalommal szemben egy autós az M7-es autópályán
Nagyon kevésen múlt, hogy nem történt végül baleset, egy fehér furgon épphogy ki tudott térni az ámokfutó elől.
A legújabb Cuprát vezetve megtudtuk, mit veszít az emberiség, ha nem lesz több erős, benzines autó
Az űrből is látszik a Győrben gyártott Terramar SUV legerősebb kivitelének ökológiai lábnyoma. A csúcsváltozatot bombasztikus élmény vezetni, de aki szívén viseli a bolygó sorsát, az vehet belőle...
Beszakadt az utca egy autó alatt Bukarestben, elnyelt egy kisfiút
Az utca nem bírta el a terhelést, miután egy kukásautó is beparkolt a család kocsija mellé.
Többé semmi nem lesz ugyanolyan, mint régen – 10 pontban az európai autóipar mélyülő válságáról
A kínai márkák villanyautói olcsóbbak, gyártóik gyorsabban fejlesztenek és az állam is támogatja őket. A Volkswagen súlyos problémái egyre nyilvánvalóbbak, az európai vevők pedig egyelőre nem...
Romlanak a Fiatot és Opelt gyártó Stellantis kilátásai, új vezérigazgatót keres a cég
Carlos Tavares a Fiatot és a Chryslert, valamint a Citroënt és a Peugeot-t gyártó cégek összevonása óta vezette az autóipari óriást, nemsokára nyugdíjba mehet.
Kövess minket Facebookon is!