A YouTube hadat üzent a reklámblokkolóknak

Elvágta a reklámmentes videókat ígérő appokat a tartalmaitól.

Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve

Csak a Megafon-univerzum 2,3 milliárd forintot költött hirdetésekre, de ellenzéki oldalon is sűrűn repkednek a százmilliók. A Facebooknak 11 milliárdot csengetett ki a magyar politika öt év alatt, a...

Egyelőre nem indult el az ellen-Partizánnak szánt Köztér

A Hvg.hu szerint szerettek volna nagy neveket leigazolni, de nem sikerült.

Ellen-Partizánnak szánt új YouTube-csatorna indul a budapesti Fidelitas egykori elnökével

A „keresztény, nemzeti-liberális ideológiákat erősítő” csatornával a 30 alatti, bizonytalan szavazókat akarják megszólítani.

Tömeggyártott mesterségesintelligencia-szemét lepi el a TikTokot

A legújabb generációs tartalomgyártók büszkén mutogatják, hogyan csinálnak MI-generált videókat néhány perc alatt, amikkel aztán több tízezer dollárt keresnek. De az igazi pénz az influenszerképző...

Börtönbüntetésre ítélték a gyerekeit éheztető amerikai youtuber anyát

Ruby Franke egy több mint kétmilliós nézettségű szülői tanácsokat osztó YouTube-csatornát üzemeltetett, miközben éheztette, kikötözte gyerekeit.

Közös tüntetést szervez kilenc tartalomgyártó, köztük Azahriah, Pottyondy Edina és Osváth Zsolt

„Az elmúlt napok történései arra sarkalltak minket, hogy együtt lépjünk ki az online térből” – írták közleményükben.

A világ legnépszerűbb youtubere gyanús körülmények között zsebelt be negyedmillió dollárt Elon...

Aztán azt mondta, ez csak a kirakat, irreális dolog ilyen reklámbevételben reménykedniük a tartalomgyártóknak az X-en.

Osváth Zsolt bemutatta a melegesküvőjéről készült videóját, erre a YouTube vizsgálni kezdte

Az esküvőn ott volt többek közt Azahriah, Gulyás Márton, Pottyondy Edina is. A videóval Osváth Zsolték a bejegyzett élettársi kapcsolatot szerették volna népszerűsíteni, de a videó a YouTube szerint...

Még az ismerőseik Facebook-posztjában is jobban bíznak a magyarok, mint a közmédiában

Miközben 25 EU-s országban a közmédia a legmegbízhatóbb hírforrás, Magyarországon az online híroldalak és a közösségi médiában megosztott információk vezetnek.

Kövess minket Facebookon is!