Egy elárasztott alagút miatt több londoni vonatot törölt az Eurostar
2023. december 30. – 17:06
–
Molnár Réka
A vonattársaság az utasok megértését kérte a szilveszter előtt törölt járatok miatt.
Kisiklott egy tehervonat több kocsija Nagymarosnál, a helyreállítás napokig is eltarthat
2023. december 30. – 13:19
–
Szalma Baksi Ferenc
Bizonytalan ideig nem járnak a vonatok Vác és Szob között.
Álmodtam egy napot a MÁV-val, egy egész országon át tartott
2023. december 24. – 06:52
–
Molnár Réka
Átszeltük Magyarországot keletről nyugatra a magyar vasúton – öt átszállással, majdnem 11 óra alatt. Álomszerű napot töltöttünk a MÁV-on, a karácsony miatt telt házas vonatokon a melegben ültünk,...
Keressük a MÁV legjeit
2023. december 21. – 06:35
–
Péli-Koroknai Gergely
Olvasóink segítségét is várjuk, hogy feltárjuk a MÁV legnagyobb problémáit, és felfedjük a legnagyobb titkait. A magyar vasút legizgalmasabb, leglátványosabb, legvidámabb és legszomorúbb dolgait...
A MÁV öt legnagyobb problémája
2023. december 21. – 06:35
–
Tenczer Gábor
Igen, persze, az öt nagy ellenség: a négy évszak és az utasok. De fordítsuk komolyra a szót.
Közlekedő vonatra zuhant leszakadó felsővezeték Budapesten
2023. december 18. – 06:44
–
Iván-Nagy Szilvia
A felsővezeték Rákos állomás után szakadt le, fél 12-re helyreállították.
Elgázolt a vonat egy embert Nagykanizsánál
2023. december 16. – 08:58
–
Halász Nikolett
Szombat délelőtt helyreállt a menetrend szerinti közlekedés.
Vádat emeltek a balatonfüredi vonatbalesetet okozó mozdonyvezetők ellen
2023. december 15. – 13:12
–
Pál Tamás
Két utas töréses, egy utas könnyebb sérülést szenvedett a tavaly nyári balesetben.
Mindent elárult Lázár minisztériuma, amit tudnunk kell a Budapest-Belgrád legbonyolultabb részét...
2023. december 11. – 05:00
–
Weiler Vilmos
Időt kértek a válaszadásra, megérte várni.
Egy olyan kínai cég építi a Budapest–Belgrád-vasút legbonyolultabb részét, amelyik még soha nem...
2023. december 7. – 18:11
–
Weiler Vilmos
Határidőre biztosan nem tudják befejezni a munka rájuk eső részét, így a vonalon egy ideig 160 km/óra helyett csak 60-100-zal lehet majd közlekedni, és sok feladatot kézzel végezhetnek majd a MÁV...