A Fidesz minden európai pártot lekörözve tolja a pénzt online politikai hirdetésekre
A google-os hirdetéseket tekintve kétszer annyit költ, mint a második görög párt, de közéjük még simán befurakodna a Mediaworks, ha párt lenne.
Segítség, lehallgat a telefonom! Vagy mégsem?
Mindenki tudja, hogy a nagy online cégek hallgatóznak a telefonok mikrofonjain át, hogy az élő beszélgetések alapján küldjenek aztán mindenkinek személyre szabott reklámokat. De hogy tehetik ezt...
Rogán-Gaál Cecília lapja a bulvármezőnyben is gyenge, mégis milliárdos profitokat termel
A Sarka Katával közösen birtokolt TWN.hu kiadójánál 10 forint bevételből 9 nyereséggé válik. A hirdetőknek fontos mutatók alapján a cég reális forgalma nagyjából a tizede lenne a mostaninak, de a...
Az EU feldarabolná a Google hirdetési üzletágát
Megszüntetnék a vállalat piaci erőfölényét.
A Facebook bukását jósolják a 300 milliárd dolláros hirdetési bizniszben
Szakértők szerint az Amazon fogja felforgatni a piacot, amiben több pénz forog, mint a magyar GDP.
Kampány a Facebookon: 50 nap, 3 milliárd forint
Nem csoda, ha elviselhetetlennek érződött: a kampányhajrában a politikai hirdetések megszokott dózisának 18-szorosát kaptuk. Az elmúlt három év facebookos reklámpénzének közel negyedét az elmúlt...
Váratlanul a teljes kormánybarát médiának ugyanazt jutott eszébe hirdetni a Facebookon
Van az úgy, hogy egy csomó független szerkesztőség betűről betűre és pixelről pixelre ugyanazt gondolja a világról és a hirdetési büdzsé elköltéséről.
Elértünk egy újabb álomhatárt: átlépte a félmilliárd forintot a Megafon facebookos reklámköltése
A „konzervatív influenszerképző” egy év alatt lett a legnagyobb hazai politikai-közéleti hirdető a közösségi oldalon, többet költenek, mint a magyar kormány. A Megafon központ annak idején azzal az...
Mit tehet meg és mit nem egy nagy hirdetési portál, ha ő az úr a piacon?
A Használtautó.hu a kereskedőknek kedvezményt ad, ha máshol nem hirdetnek, a versenyhivatal eljárást indított emiatt. Hibázott-e a legnagyobb autóhirdetési portál? Mivel jár a brutális piaci fölény...
Valaki milliókat költött furcsa Márki-Zay-hirdetésekre a Facebookon az előválasztás utolsó napjaiban
Az „Aki nem Márki-Zayra szavaz, az hazaáruló!” kampányra Márki-Zayék azt mondják, nem ők voltak. A jelenség megmutatja, milyen könnyű kijátszani a Facebook rendszerét, és hogy mi vár ránk a tavaszi...
Kövess minket Facebookon is!