Online hirdetés

RSS

Valaki milliókat költött furcsa Márki-Zay-hirdetésekre a Facebookon az előválasztás utolsó napjaiban

Az „Aki nem Márki-Zayra szavaz, az hazaáruló!” kampányra Márki-Zayék azt mondják, nem ők voltak. A jelenség megmutatja, milyen könnyű kijátszani a Facebook rendszerét, és hogy mi vár ránk a tavaszi választási időszakban.

Az költötte a legtöbbet közösségi médiás hirdetésre az előválasztási kampányban, aki nem is indul rajta

Több mint 600 millió forintot tapsolt el a magyar politika az elmúlt egy hónapban reklámra csak Facebookon és YouTube-on. Dübörög a propaganda, harsognak a lejárató kampányok, dől a pénz, de az Állami Számvevőszék szemérmesen félrenéz.

Most éppen azzal vádolják a Google-t, hogy összejátszott a Facebookkal az online reklámpiacon

Néhány nappal azután, hogy az EU kemény szigorításokat lengetett be a techóriásokkal szemben, tíz republikánus vezetésű állam ment neki a két cégnek, melyek szerintük a monopolhelyzetüket kihasználva manipulálták a hirdetéseket.