Online hirdetés

RSS

Rogán-Gaál Cecília lapja a bulvármezőnyben is gyenge, mégis milliárdos profitokat termel

A Sarka Katával közösen birtokolt TWN.hu kiadójánál 10 forint bevételből 9 nyereséggé válik. A hirdetőknek fontos mutatók alapján a cég reális forgalma nagyjából a tizede lenne a mostaninak, de a...

Az EU feldarabolná a Google hirdetési üzletágát

Megszüntetnék a vállalat piaci erőfölényét.

A Facebook bukását jósolják a 300 milliárd dolláros hirdetési bizniszben

Szakértők szerint az Amazon fogja felforgatni a piacot, amiben több pénz forog, mint a magyar GDP.

Kampány a Facebookon: 50 nap, 3 milliárd forint

Nem csoda, ha elviselhetetlennek érződött: a kampányhajrában a politikai hirdetések megszokott dózisának 18-szorosát kaptuk. Az elmúlt három év facebookos reklámpénzének közel negyedét az elmúlt...

Váratlanul a teljes kormánybarát médiának ugyanazt jutott eszébe hirdetni a Facebookon

Van az úgy, hogy egy csomó független szerkesztőség betűről betűre és pixelről pixelre ugyanazt gondolja a világról és a hirdetési büdzsé elköltéséről.

Elértünk egy újabb álomhatárt: átlépte a félmilliárd forintot a Megafon facebookos reklámköltése

A „konzervatív influenszerképző” egy év alatt lett a legnagyobb hazai politikai-közéleti hirdető a közösségi oldalon, többet költenek, mint a magyar kormány. A Megafon központ annak idején azzal az...

Mit tehet meg és mit nem egy nagy hirdetési portál, ha ő az úr a piacon?

A Használtautó.hu a kereskedőknek kedvezményt ad, ha máshol nem hirdetnek, a versenyhivatal eljárást indított emiatt. Hibázott-e a legnagyobb autóhirdetési portál? Mivel jár a brutális piaci fölény...

Valaki milliókat költött furcsa Márki-Zay-hirdetésekre a Facebookon az előválasztás utolsó napjaiban

Az „Aki nem Márki-Zayra szavaz, az hazaáruló!” kampányra Márki-Zayék azt mondják, nem ők voltak. A jelenség megmutatja, milyen könnyű kijátszani a Facebook rendszerét, és hogy mi vár ránk a tavaszi...

Az költötte a legtöbbet közösségi médiás hirdetésre az előválasztási kampányban, aki nem is indul...

Több mint 600 millió forintot tapsolt el a magyar politika az elmúlt egy hónapban reklámra csak Facebookon és YouTube-on. Dübörög a propaganda, harsognak a lejárató kampányok, dől a pénz, de az...

Most éppen azzal vádolják a Google-t, hogy összejátszott a Facebookkal az online reklámpiacon

Néhány nappal azután, hogy az EU kemény szigorításokat lengetett be a techóriásokkal szemben, tíz republikánus vezetésű állam ment neki a két cégnek, melyek szerintük a monopolhelyzetüket...

Kövess minket Facebookon is!