Kritika
Újra soul a hatlövetű
A vadnyugat törvényei szerint valójában sokkal izgalmasabb, mint a magyar címe, tele szuper akciójelenetekkel, vagány pózolásokkal és karizmatikus színészekkel.
A Marvel legújabb filmje egy kozmikus katasztrófa
Hiába az Oscar-díjas rendező, a sztárokkal telepakolt színészgárda, a megfoghatatlan, új világgal operáló Örökkévalók lényegében semmilyen tekintetben nem mondható emlékezetesnek.
Az Oscarra jelölt magyar horror: az ifjú Mulder és a még ifjabb Scully kalandjai a spanyolnátha...
Az első magyar horrorfilmként reklámozott Post Mortem egyáltalán nem rossz, de az Oscarért biztosan nem kell izgulnunk miatta. Bergendy Péter horrorpróbálkozása látványos, remek hangulatot teremt,...
Mutatjuk, milyen elképesztően változatos című kritikákat közöltek a kormánypárti lapok az...
Bemutatjuk az egyedi hangvételű KESMA-kritikák címét.
Lenyűgöző a Dűne, de még így is a fél fogunkra elég
Frank Herbert sci-fi klasszikusából született egy hipnotikus, látványos, brutalista és a kezdőket egészen biztosan elidegenítő változat. A világ összes sztárja benne, a világ összes színe sehol.
A világ tetején voltak, aztán most már alig szólnak egymáshoz
Az A-ha volt Norvégia első szupersztár-zenekara. A szupersztárság azóta megkopott, de ők még bőven kitartanak. Melankolikus dokumentumfilm készült arról, hogyan indultak, és hova lyukadtak ki.
Ezt jobb lett volna megúszni – kritika Kovács Ákos novelláiról
Kovács Ákos első novelláskötete, az Ezt nem lehet megúszni olyan, mint papírmasé figurák egy félig sem kész babaházban. Az írások többségének nincs mélysége, nincs igazi tétje....
Olyan jelenetek egy házasságból, amiket mindig is kényelmetlen lesz nézni
A Terápia alkotója kibővítette és megcsavarta Ingmar Bergman eredeti sorozatát. Ilyen lelket gyömöszölő szórakoztatással ritkán találkozni.
A Venom második része jobb a béndzsa előzőnél, de nagy csodát ne várjunk tőle
A férfi főhősből előbújó szörny 18-as korhatárt ért Magyarországon, pedig csak azt akarja, hogy mindenki szeresse egymást.
Egy brutális középkori #metoo-film, amely Matt Damon hülye haját is villámgyorsan feledteti
A 83 éves Ridley Scott a Gladiátort gyúrta össze kifejezetten 21. századi üzenettel Az utolsó párbajban, de aki véres-kardozós filmet várna tőle, az csalódni fog.









