Autópálya
Gigantikus, 442 kilométeres körgyűrűt építenének Prága köré
Kevés az autópálya az országban, és a főváros környéki utak zsúfoltságát szeretnék enyhíteni.
Úgy tűnik, politikai szempontok alapján dől el, hogy hol kell autópálya matricát venni
A vidéki polgármesterek már nem autópályáért, hanem ingyenes sztrádásított főutakért lobbiznak. A matricából folyamatosan enged a kormány, de a teherautók fizethetnek.
Megvan az oka, ha százzal húz el melletted egy 40 tonnás kamion
A kamionos is ember, de még a munkaadója is. A közúti teherszállítás Európában a merev szabályok és az annak feszülő üzleti érdekek között vergődik.
A világ legjobb munkája, legalábbis nekem
Beültem 24 órára egy kamion anyós ülésébe, és elbeszélgettem a járművön egymást váltó sofőrökkel. Mennyire unalmas napestig tempomattal hajókázni az autópályán, és hogyan válik stresszessé a munka?
Négy szerződéssel annyit dobott ki az állam, mint a nyugdíjpénztári vagyon
Számításaink szerint 2853 milliárd forinttal járt volna jobban az ország, ha az M5-ös és M6-os autópályánál ppp-szerződések helyett inkább hitelt vesz fel.
2 milliárdos autópályalehajtót kap Mészáros Lőrinc ásványvizének palackozóüzeme
Mészáros Lőrinc barátja építi, az engedélyeket rohamtempóban adták meg.
A németeknek elegük van abból, hogy az osztrákok a nyakukba sózták az autópályás dugóikat
Annyira elfajult a Brenner-autópályával kapcsolatos vita, hogy az Európai Bizottságnak kellett közvetítőként fellépni.
Kész a félig magyar önvezető kamion, már csak a világot kell hozzáigazítani
A technológia ma már nem kérdés, sokkal izgalmasabb, hogy megéri-e az embert leváltani egy gépre. A válasz ugyanis korántsem egyértelmű.
Hiába ért véget, tovább égeti a közpénzeket az Orbán-Simicska háború
Brutálisan drágán épített volna autópályát az Alföldön Simicska Lajos, de elvették tőle a projektet. Most a kormány új kedvence másfélszer annyiért épít gyorsforgalmi utat.
Esztergom és az adófizetők nyerhetnek azzal, hogy nem épül meg az M0-s nyugati része
A kormány legújabb tervei szerint nem épül meg a legalább 400 milliárdos, természetvédelmi területekre tervezett szakasz. Helyette zsák alakú körgyűrű lesz Budapest körül.









