RSS
A városban a trolik alkotják a közösségi közlekedés gerincét a villamosokkal, nehezebb lesz eljutni a lakótelepekről a városba és vissza.
A helyi Škodákat egyre kevésbé éri meg üzemben tartani, újak beszerzésére pedig még várni kell, ezért bérelnének a fővárosból.
Ötszázezer forintot fizetnek a jelentkezőknek és az őket ajánló BKV-s kollégáknak, ha még fél évvel később is ott dolgoznak.
Szidalmazta a vérző sértettet, segítségnyújtás elmulasztása miatt emeltek ellene vádat.
A 610-es pályaszámú troli egy külsős műhelyben volt javítás miatt.
A városi elektromos buszoknak még rengeteg nyűgjük van. Pár szakember kitalálta: miért ne keresztezhetnék a trolival, a két jármű előnyeit egyesítve? A BKV is kísérletezik.
A tesztsorozat egyik lépéseként már átkelt egy trolibusz önjáró üzemmódban a Lánchídon, a BKK egyelőre az üzemi tesztek eredményét elemzi, az esetleges új járatokról csak ezután dönt.
A szegedi Škoda 22Tr prototípus volt, amikor vásárolták. Hét évet futott, aztán roncstelepre kellett küldeni, mert nem tudtak beszerezni egy apró alkatrészt a Távol-Keletről.
Ha az összes ilyen busz megérkezik, akkor a fővárosban már csak modern, alacsonypadlós trolibuszok fognak közlekedni.
Információink szerint a trolit egy apró termetű, törékeny járművezetőnő vezette, féknyomot nem találtak, de eltört a kormányrúd.